مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع مه پاش گلخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی که حتما باید درباره سیستم مه پاش بدانیدآشنایی با صادرکنندگان مه پاش گلخانه

 در پرورش گل و گیاه در گلخانه ها همیشه باید رطوبت و دمای مناسب برای گل و گیاهان وجود داشته باشد، تا گل و گیاهان مورد نظر به خوبی بتوانند رشد کنند.

سیستم مه پاش گلخانه یکی از به صرفه ترین و کارآمد ترین سیستم ها برای کنترول شدن و تنظیم دما و رطوبت یک گلخانه است، روش کار این سیستم به این گونه است، که یک پمپ فشار قوی به یک الکتروموتور اتصال دارد، و از این طریق کار می کند، و این سیستم انواع مختلفی دارد، که دارای قیمت های گوناگون هستند.

قیمت انواع مه پاش گلخانه

نکاتی که حتما باید درباره سیستم مه پاش بدانید

نکاتی که حتما باید درباره سیستم مه پاش بدانید سیستم های مه پاش همان طور که اشاره شد دارای انواع مختلفی و گوناگونی است، همین موضوع سبب مختلف بودن قیمت ها شده است، البته قطعات و لوله های استفاده شده نیز نقش موثری در قیمت این وسیله پرکاربرد دارند.

در دیدگاه اول برای خرید یک سیستم مه پاش خوب باید توجه داشته باشید، که ان سیستم از قطعات استاندارد بهره برده باشد، و از قطعات آهنی که سبب زنگ زدگی و پوسیدگی می شوند به هیچ عنوان نباید استفاده شود، البته که برخی با استفاده از لوله گالوانیزه یا شیر فشار قوی این استاندارد ها را بر هم زده اند. در نظر داشته باشید که این سیستم در گاهی اوقات روزی هفتاد بار می تواند کار کند پس حتما باید از قطعات صحیحی بهره برده باشد، در نکته بعدی طراحی صحیح ان ها است، این طراحی باید به گونه ای باشد، که بتواند میزان ارتفاع، میزان دما، نوع تهویه،‌سیستم کاربری، همچنینی باید توجه به درازای مسیر و فشار افت آب آن داشته باشیم، در خرید این وسیله همچنین توجه داشته باشید، خدمات و ضمانت های پس از فروش بسیار خوب هستند.

آشنایی با صادرکنندگان مه پاش گلخانه

آشنایی با صادرکنندگان مه پاش گلخانه سیستم مه پاش در کشور ایران شاید هنوز با استاندارد های بین المللی جا نیفتاده باشد، و استفاده از مواد استفاده شده چینی و بدون اعتبار سبب از بین رفتن زود این وسیله می شود، همین موضوع سبب نگاه مردم نسبت به انواع مه پاش اتوماتیک خارجی می شود.

همین موضوع سبب صادرات مه پاش فشار قوی و انواع مه پاش های دیگر می شود، که اغلب سازنده های آن ها کشور های مجاور و متعلق به قاره آسیا می باشند، اما در نظر داشته باشید، که این صادر کنندگان نمایندگی هایی نیز در کشور قرار داده اند تا با قیمت کمتر به بازار ها عرضه کنند، و از این طریق نیز کسب در آمدی داشته باشند،‌ این موضوع سبب شده تا قیمت این مه پاش های گلخانه ای به رغم کمتر از مه پاش های دیگر باشد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید