مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه لوله آبیاری در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع لوله آبیاری نواریبهترین پخش کنندگان لوله آبیاری در اصفهان

با سلام خدمت شما دوستان عزیز ، امروز می خواهم درمورد لوله آبیاری اصفهان براتون توضیح بدهم . دوستان امروزه با افزایش چشم گیر تعداد افراد جامعه نیاز انسان به مواد خوراکی ، که اکثر ان ها از راه کشاورزی تامین میشود بسیار افزایش یافته است ، و از طرف دیگر به دلایل مختلف اب برای کشاورزی بسیار کاهش یافته است . 

با توجه به موارد گفته شده برای صرفه جویی در مصرف اب بهتر است از لوله آبیاری قطره ای برای انتقال اب استفاده کرد . 

شرکت عرضه لوله آبیاری در اصفهان

مشخصات انواع لوله آبیاری نواری

مشخصات انواع لوله آبیاری نواری در این قسمت به معرفی لوله آبیاری کشاورزی که انواع مختلفی دارد می پردازم . دوستان در این قسمت به معرفی لوله آبیاری کشاورزی که انواع مختلفی دارد می پردازم . دوستان امروزه استفاده کردن از روش آبیاری تیپ یا همان نوار های آبیاری قطره ای ( نواری ) برای آبیاری کردن محصولات مختلف باغی و زراعی متداول تر شده است ، زیرا در خیلی از مناطق مشکل کم ابی وجود دارد . این روش ابیاری در منطقه هایی که تلفات آب در حین آبیاری زیاد است ، یا اینکه ای کافی برای ابیاری زمین های کشاورزی و باغ ها نیست ،  می تواند جایگزین مناسبی به جای روش های مرسوم نظیر کرتی ، نواری ، شیاری و جویچه ای باشد . نوار های تیپ که درمورد کاربرد ان ها توضیح داده شد ، جنس ان ها از پلی اتیلن است ، که دارای ضخامت های مختلفی هستند و به صورت خوابیده و حلقه شده و در طول های مختلفی ( به طور عمده تا 1000 متری ) وجود دارد و به فروش می رسند . این لوله های تیپ بسته به ضخامتی که دارند ، دارای انواع 1 ، 2 و 3 ساله هستند که  با توجه به عوامل مختلف مانند شرایط آب و هوایی منطقه و همچنین نوع کشت می توانند کاربرد داشته باشند . البته از نوار هایی که ضخیم تر هستند ( 3 ساله ها ) معمولا برای آبیاری قطره ای در زیر سطح خاک استفاده می شود و جنبه دائمی تری دارند . همان طور که گفته شد شما باید با توجه به شرایط و نیاز خود نوع لوله را انتخاب کنید ، به عنوان مثال برای محصولی مانند گندم می توان از نوع یک ساله ی آن ها نیز استفاده کرد .

بهترین پخش کنندگان لوله آبیاری در اصفهان

بهترین پخش کنندگان لوله آبیاری در اصفهان خب دوستان تا اینجا با لوله های ابیاری که در کشاورزی استفاده می شود اشنا شدید و همچنین دلیل به صرفه بودن استفاده از ان ها و کاربرد ان ها را دانستید . مورد دیگر که بسیار مهم است و نیازمند توجه است این است که شما در هنگام خرید باید به مارک ، نوع و جنس لوله ای که میخرید توجه کنید و سعی کنید از فروشگاه های معتبر خرید کنید . 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید