مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع پایه نگهدارنده لوله ماکارونی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پایه نگه دارنده لوله ماکارونیعرضه مستقیم پایه نگهدارنده لوله ماکارونی

در بین تجهیزات مختلفی که در زمینه کشاورزی و آبیاری اراضی مورد استفاده قرار می گیرد می خواهیم در مورد انواع پایه نگه دارنده لوله ماکارونی بگوییم که در شرکت های متعددی برای عرضه در بازار آماده می شود.

تولید انواع مختلف لوله ها به طور عمده انجام می شود و علاوه بر اینکه در داخل کشورمان به فروش می رسند زمینه برای صادرات شان به کشور های خارجی در سطح کلی فراهم می آید.

تولید انواع پایه نگهدارنده لوله ماکارونی

مشخصات پایه نگه دارنده لوله ماکارونی

مشخصات پایه نگه دارنده لوله ماکارونی کشاورزان فعال در زمینه های مختلف به خوبی می دانند که آبیاری در امر کشاورزی بسیار مهم می باشد که در این زمینه از ابزار ها و لوازم بسیاری استفاده می شود.

در ادامه مطلب می خواهیم در مورد پایه نگه دارنده بگوییم که در نمونه های مختلفی در دسترس قرار می گیرد. پایه نگه دارنده لوله ماکارونی از جمله محصولات پرفروش می باشند که می توان آنها را با نام برند های مختلف تهیه کرد.

مشخصات پایه ها را اگر بخواهیم ذکر کنیم در ابتدا به جنس شان اشاره می کنیم که اغلب از جنس پلی اتیلن می باشند که با این وجود دارای طول عمر طولانی می باشند.

محصولات مورد نظر در برابر نور خورشید و آب و باران مقاوم می باشند و در مدت زمان طولانی می توان از آنها استفاده کرد.

طراحی نگهدارنده ها به گونه  ای می باشد که در داخل زمین فیکس می شوند و وقتی لوله از داخل حلقه و یا خمیدگی عبور می کند لوله ها در جای خود ثابت می شوند.

سایز طولی استاندارد این نگهدارنده ها 15 و 20 سانتی متر می باشد که در روی زمین در فاصله های 1 تا 2 متری قرار داده می شوند.

عرضه مستقیم پایه نگهدارنده لوله ماکارونی

عرضه مستقیم پایه نگهدارنده لوله ماکارونی پایه نگهدارنده لوله ماکارونی را در سطح کیفی متفاوت می توان تهیه کرد که دلیل آن وجود تولید کنندگان بسیار است که هر کدام مشخصات خاصی را برای محصولات خود قرار می دهند.

انواع لوله آبیاری از این نگهدارنده ها عبور می کند و در جای خود تثبیت می شود تا عملیات آبیاری بهتر انجام شود. تجهیزات آبیاری می دانیم که تنوع بسیار دارد که هر کدام در زمینه ای مورد کاربری قرار می گیرند.

در زمینه تولید پایه نگهدارنده لوله ماکارونی تولید کننده استاندارد های خاصی را به کار می برد و با وجود مشتریان بسیار سعی می کند عرضه محصولات را به طرق مختلفی انجام دهد.

در بین روش های مختلف در مورد عرضه مستقیم می گوییم که در بین خریدار و تولید کننده انجام می شود و با حذف واسطه ها افراد می توانند آنها را با قیمت ارزان تری تهیه کنند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید