مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین پمپ آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پمپ مورد نیاز در آبیاری بارانیبهترین توزیع کننده پمپ آبیاری بارانی در تهران

عرضه بهترین پمپ آبیاری بارانی با نرخی مناسب را می توان از توزیع کننده های مطرح این محصول انتظار داشت. همچنین اگر شما به دنبال تهیه پمپ آبیاری خانگی و یا پمپ آبیاری خورشیدی هستید، باید به این مراکز سرکشی نمایید. موضوعی که در این مقاله راجع به آن بحث خواهیم کرد پمپ مورد نیاز در آبیاری بارانی می باشد. البته برای افزایش آگاهی شما، به توضیح های بیشتر در خصوص این سیستم ها نیز می پردازیم.عرضه بهترین پمپ آبیاری بارانی

پمپ مورد نیاز در آبیاری بارانی

پمپ مورد نیاز در آبیاری بارانی ما قصدمان این است که در مورد پمپ های مورد نیاز در سیستم های آبیاری بارانی در این بخش از متن گفتگو کنیم. اما آیا می دانید که این سیستم ها خود انواع گوناگونی دارند؟

بنابراین برای این که در خصوص پمپ های این سیستم سخن گفته شود، لازم است که درباره خود سیستم و نمونه های مختلف آن سخن به میان آوریم.

سیستم آبیاری بارانی یکی از سیستم های آبیاری تحت فشار است که آب در لوله های آن با فشاری که از طرف پمپ بر آن اعمال می شود، جریان می یابند. به عبارت دیگر آب توسط نیروی ثقل زمین هدایت نمی گردد، بلکه تامین کننده فشار آن دستگاهی به نام پمپ است.

آبیاری بارانی همانطور که قبلاً گفتیم انواع زیادی دارد که از آن جمله می توان به سیستم های سنترپیوت، گان، سیستم های خطی، سیستم های ویلمو و کلاسیک های ثابت، نیمه ثابت و متحرک اشاره داشت. طراحی هر یک از این سیستم ها با یکدیگر متفاوت بوده و از لحاظ سطح زیر پوشش برای آبیاری نیز مختلف عمل می کنند.

به عنوان مثال سیستم های تفنگی برای مزارع بسیار بزرگ چندین هکتاری طراحی شده و قدرت پاشش آبپاش های آن زیاد است. به همین سبب پمپی که برای گان ها به کار می ‌رود باید فشار زیادی داشته باشد. که این فشار بعضاً تا حدود 5 اتمسفر نیز می رسد. اما برای سیستم های کلاسیک متحرک حدود یک تا دو اتمسفر فشار کافی است.

بنابراین متوجه شدیم که نوع سیستم آبیاری تعیین کننده نوع پمپ در آبیاری بارانی می باشد. هر چه فشار مورد نیاز در این سیستم ها بیشتر باشد، به پمپ قوی تری نیز احتیاج است.

بهترین توزیع کننده پمپ آبیاری بارانی در تهران

بهترین توزیع کننده پمپ آبیاری بارانی در تهران بهترین توزیع کننده پمپ آبیاری بارانی در تهران و سایر شهر های ایران، این محصول را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

اگر در عرصه تجارت این محصول در سطح داخلی و یا بین المللی فعالیت می نمایید، به شما پیشنهاد می کنیم که در حجم زیاد اقدام به خرید آن بنمایید. زیرا به سبب قیمت پایین تر عرضه عمده نسبت به جزئی، از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید