مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده بست ابتدایی قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره انواع بست ابتداییبررسی تخصصی قیمت بست ابتدایی قطره ای

در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی قیمت فروش عمده بست ابتدایی قطره ای بپردازیم. همچنین در مورد انواع بست ابتدایی نظیر بست ابتدایی لی فلت و بست ابتدایی 6 میلیمتر با شما سخن خواهیم گفت. اگر می خواهید درباره این اتصالات سیستم های آبیاری قطره ای و عوامل تعیین کننده نرخ آن ها اطلاعات بیشتری به دست آورید، لطفاً این نوشته را تا آخر بخوانید.

فروش عمده بست ابتدایی قطره ای

همه چیز درباره انواع بست ابتدایی

همه چیز درباره انواع بست ابتدایی در این قسمت از متن می خواهیم درباره بست ابتدایی، کاربرد آن و انواع گوناگون آن با شما گفتگو نماییم.

بست ابتدایی در حقیقت یک ارتباط دهنده برای لوله ها محسوب می شود که لوله فرعی را به لوله های رابط در سیستم آبیاری قطره ای اتصال می دهد. این بست از جنس پلی اتیلن بوده و همانطور که از نامش پیدا است در ابتدای خط فرعی به کار گرفته می شود.

این اتصال مهم در سیستم های آبیاری قطره ای دارای دندانه در دو طرف آن می باشد که نصب آن را از دو سمت آن راحت نموده است. از این رو است که وصل نمودن آن درون سیستم به مهارت ویژه نیاز ندارد و یک کارگر معمولی نیز خواهد توانست آن را در جای خود قرار دهد.

همانطور که خود شما نیز آگاه هستید انواع زیادی از این بست ساخته می شوند که برای لوله های مختلف کاربرد دارند. برخی از این نمونه ها شامل بست ابتدایی 6 میلیمتری، بست ابتدایی 20 میلی متری و بست ابتدایی لی لفت می باشند.

بست های لی فلت برای این طراحی شده اند که بتوان از لوله های لی فلت به خارج از آن راهی پیدا کنند. به عبارت دیگر می توان توسط این بست ها در مدت زمان اندک و با هزینه پایین از لوله های لی فلت خروجی داشت.

اما بست های شش میلی‌ متری که به آن ‌ها رابط لوله های ماکارونی نیز گفته می شود، لوله های 16 میلیمتری را به لوله های ماکارونی وصل می نمایند.

بررسی تخصصی قیمت بست ابتدایی قطره ای

بررسی تخصصی قیمت بست ابتدایی قطره ای اگر بخواهیم در خصوص قیمت گذاری بست ابتدایی قطره ای به صورت تخصصی حرف بزنیم باید به عوامل تعیین کننده بر قیمت اشاره داشته باشیم.

عوامل زیادی هستند که تعیین کننده قیمت بست ها می باشند که از آن جمله می توان به کیفیت ساخت و مواد اولیه به کار گرفته در آن ها، نوع بست، حجم سفارش، نرخ تورم و ارز، برند سازنده و فاصله تولید تا محل عرضه اشاره کرد.

اگر در خصوص قیمت این قطعه از تجهیزات آبیاری قطره ای، تضمین خرید و یا سایر خدمات این مرکز سوالی دارید، لطفاً با همکاران ما در تماس باشید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید