مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش لوله بارانی سوراخ دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع لوله آبیاری بارانیتوزیع کنندگان لوله بارانی سوراخ دار

لوله بارانی سوراخ دار نمونه بی نظیری از لوله های آبیاری گیاهان است که در آبرسانی در مزارع کشاورزی بسیار عالی ظاهر می شوند. شرکت فروش لوله بارانی سوراخ دار با ارائه انواع مختلفی از مشخصه این لوله ها نظیر سبک فشار و نحوه اتصالات آنها زمینه فروش بیشتری را فراهم می کنند.

شرکت فروش لوله بارانی سوراخ دار

مشخصات انواع لوله آبیاری بارانی

مشخصات انواع لوله آبیاری بارانی

آبیاری با لوله های آبیاری بارانی از شیوه های نوین آبیاری در صنعت کشاورزی به شمار می رود. یکی از بارزترین ویژگیهای لوله های آبیاری بارانی مناسب بودن آنها برای آبیاری گیاهان کوتاه قد است. به خاطر داشتن خصوصیات استثنایی و بی نظیر انعطاف پذیری در صورت ناهموار بودن زمینهای کشاورزی، هزینه خرید کم، جابجایی راحت، وزن کم و قابلیت جمع شدن و کاهش فضای مصرفی نظر خیلی از کارشناسان کشاورزی را به خودشان جلب کرده اند.

لوله های آبیاری شاخص های ویژه ای دارد. در حوزه نوع جنس بدنه آنها که از آلومینیوم است، سبکی لوله های آبیاری را به همراه دارد. همچنین هزینه ساخت پایین لوله های آلومینیومی و کیفیت عالی شان بسیار خوب درخشیده اند.

اصولا لوله های آبیاری بارانی را از پلی اتیلن هم می سازند. و این لوله ها تجهیزاتی انعطلاف پذیر هستند. آنها در مسیر آبیاری در برابر شیب های موجود در مزارع به راحتی تغییر شکل می دهند و به آبیاری گیاهان و درختان با همان فشار آب ادامه می دهند.

برای اطلاع از چگونگی عملکرد لوله آبیاری دریچه دار باید کمی پرس و جو کنید. بدانید لوله های دریچه دار امکان آبدهی گیاهان را با توزیع یکنواخت آب و همچنین ذخیره آب برای دیگر قسمتهای زمین فراهم می آورند.

در نوع لوله های تاشو آنها در سیستم آبیاری کم فشار از آنها استفاده می شود. که این کاهش هزینه ها را در طراحی سیستم آبیاری به همراه دارد. به همین جهت از نوع تاشو در مزارع دارای ناهمواری بیشتر استفاده می شود.

توزیع کنندگان لوله بارانی سوراخ دار

توزیع کنندگان لوله بارانی سوراخ دار

توزیع کنندگان لوله بارانی سوراخ دار به تنهایی قادرند انواع مختلفی از این لوله های بارانی را به بازارها بشناسانند. آنها با بیان ویژگیهای خاص لوله های سوراخ دار توانسته اند خریداران زیادی را به سوی خود بکشانند. همچنین با استفاده از برند شرکت تولید کننده و همچنین مارک لوله ها میزان فروش را دو برابر کنند.

همچنین با استفاده از تبلیغات رسانه ای میزان فروش آنها تغییر چشمگیری یابد. و شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی شیوه موثر دیگری در فروش کالاهای توزیع کنندگان می باشد.

موفقیت توزیع کنندگان آبیاری بارانی سوراخ دار در کیفیت خوب لوله های بارانی  و کاهش میزان کود مصرفی آنها خلاصه می شوند. ارائه لیست قیمت لوله ها توسط توزیع کنندگان می تواند پیشرفت خوبی در زمینه فروش آنها مهیا کند.

شگفتی توزیع کنندگان لوله های سوراخ دار در استقبال کردن از محصولات آنها به بازار، قیمت پایین کارخانه و گارانتی مدت دار آنها عنوان شده است. محصولات لوله های بارانی کشور عزیزمان ایران به دلیل کیفیت خوبی که دارند از فروش قابل قبولی برخوردار می باشند.

همچنین برخوردار بودن از نیروی متخصص و مشاور فروش برای پاسخگویی به مشتریان جهت رفع مشکلات موجود گزینه خوبی برای عرضه محصولات لوله های سوراخ دار بارانی می باشد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید