مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان شیلنگ جمع کن در تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع شلنگ جمع کن فلزی طرح پرندهقیمت انواع شیلنگ جمع کن در تبریز

عرضه کنندگان شیلنگ جمع کن تبریز محصولی با کیفیت و ارزان قیمت در بازار توزیع می کنند. دو عامل کیفیت بالا و قیمت مناسب آن باعث افزایش فروش شده است. این محصول از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تولید شده است. شیلنگ جمع کن با کیفیت و ارزان قیمت را می توانید از طریق وب سایت ما خریداری کنید، و از مزایای این خرید بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

عرضه کنندگان شیلنگ جمع کن در تبریز

بررسی انواع شلنگ جمع کن فلزی طرح پرنده

بررسی انواع شلنگ جمع کن فلزی طرح پرنده

مهمترین مزیت اصلی شلنگ جمع کن های فلزی طرح پرنده نسبت به نوع پلاستیکی آنها این است، که شلنگ جمع کن های پلاستیکی به دلیل استحکام پایین آن شکننده هستند، ولی شلنگ جمع کن های فلزی استحکام بالایی دارند. در واقع هرچقدر ضخامت پلاستیک جا شلنگی زیاد هم باشد، به دلیل قرار گرفتن در فضای باز و اثر آفتاب و باران جاشلنگی های از بین می رود.حیاط منزل ، پارکینگ مجتمع و محیط کاری شما به یک شیلنگ جمع کن یا جاشیلنگی جهت منظم کردن و محافظت از شیلنگ آب نیاز دارد. جنس استفاده شده برای تولید این شلنگ جمع کن فلزی طرح پرنده بسیار خوب است، به همین خاطر ماندگاری آن بالاست، تا مدت ها شما می توانید از آن استفاده کنید. انواع شلنگ جمع کن فلزی طرح پرنده عبارت هستند از؛

  • شیلنگ جمع کن دیواری
  • شیلنگ جمع کن چرخ دار
  • شلینگ جمع کن ساده
  • شلینگ جمع کن صنعتی 
  • شلینگ جمع کن اتوماتیک

قیمت انواع شیلنگ جمع کن در تبریز

قیمت انواع شیلنگ جمع کن در تبریز

قیمت انواع شلینگ جمع کن در تبریز به دلیل شرلیط سخت اقتصادی و افزایش بی رویه دلار در حال نوسان می باشد.

این محصول برای افرادی که از شلنگ‌های بلند استفاده می‌کنند مناسب است. این وسیله نوعی شلنگ جمع‌کن می باشد، شلنگ جمع کن به صورت ثابت و متحرک تولید و در بازار عرضه می شود،  این وسیله برای ایستادن مجهز به یک پایه‌ی پلاستیکی یا فلزی بوده، و از ایستایی مناسبی برخوردار است. ساختار پلاستیکی این محصول مانع از بالا رفتن وزن آن می شود، حمل آن آسان می شود،  شلنگ جمع‌ کن مجهز به یک قرقره بوده، که با کمک دسته‌ای که دارد، قابل چرخش است، و کاربر می‌تواند شلنگ را به دور آن جمع کند. این محصول برای حمل نیز دارای یک دستگیره‌ی فلزی است. در بسیاری از مواقع طول بلند شلنگ‌ها کاربر را به زحمت می‌اندازد. به غیر از این شرایط به‌ سختی می‌توان شلنگ را جمع کرد و ممکن است گره بخورد؛ جمع نشدن مناسب شلنگ موجب می‌شود تا برخی قسمت‌های شلنگ تا شده و به ساختار بدنه‌ی آن در طولانی‌مدت آسیب وارد شود. برای جلوگیری از بروز این مشکلات می‌توانید از شلنگ جمع‌کن‌ها استفاده کنید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید