مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده نوار آبیاری شلنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع نوار آبیاری شلنگیبررسی قیمت انواع نوار آبیاری شلنگی

نوار آبیاری شلنگی در مکانهای کم آب یکی از بهترین گزینه ها برای آبیاری است. خرید عمده نوار آبیاری شلنگی در متراژهای بسیار بالا و بالاتر از ۱۰۰ متر انجام می پذیرد. خریدار عمده محصولات اکثراً کشاورزان و باغدارانی هستند که در مناطق کم آب اقدام به کاشت محصولات خود نموده اند، این افراد می توانند با خرید عمده شامل تخفیفات شوند و در هزینه ها صرفه جویی نمایند. 

خرید عمده نوار آبیاری شلنگی

مشخصات انواع نوار آبیاری شلنگی

مشخصات انواع نوار آبیاری شلنگی نوار آبیاری انواع بسیار مختلفی دارد که از بین آنها می توان نوار آبیاری درزدار و نوار آبیاری بارانی را نام برد، در اینجا به چند مورد از ویژگی‌های این نوار ها و کاربرد آنها می پردازیم: 

  1. نوار آبیاری درزدار: این نوار قابلیت نگهداری آب در خود را دارد و می تواند تا ماه ها آب را داخل خود نگه دارد بدون اینکه ذره‌ای دچار رسوب گرفتگی شود و یا از کیفیت آن کاسته شود. این نوار را می توان یکی از نوار های آبیاری قطره ای دانست و پس از ورود آب آن، تمام آب را به یک دفعه از خود خارج نمی کنند و به صورت قطره قطره اقدام به آبیاری محصول می کند تا آب داخل شلنگ کاملا تمام شود. جالب است بدانید که این محصول به هیچ عنوان قطره چکان ندارد و زیگزاگی بودن مسیر خروج آب باعث می شود از سرعت آب کاسته شود و آبیاری قطره ای امکانپذیر باشد. 
  2. نوار آبیاری بارانی: از این آبیاری بیشتر در پارکها و بلوار ها استفاده می شود اما در بسیاری از مزارع کشاورزی نیز کشاورزان اقدام به استفاده از این محصول می نماید. در این روش آب با فشار از نوار های موجود در زیر زمین خارج می‌شود و باعث حالتی مانند بارش باران می شود. با استفاده از این روش می‌توان آب را تا حدود ۵ متر نیز به اطراف پرتاب کرد و آبیاری به صورت ۳۶۰ درجه در تمامی جهت ها اتفاق می‌افتد. در آبیاری به این روش، امکان صرفه جویی در آب بسیار زیادی وجود دارد و پس از تر شدن زمین می توان عملکرد شلنگ ها را متوقف نمود. 

بررسی قیمت انواع نوار آبیاری شلنگی

بررسی قیمت انواع نوار آبیاری شلنگی قیمت انواع نوارهای آبیاری بنابر مدل آنها متفاوت است برای مثال قیمت نوار آبیاری بارانی نسبت به سایر نوارهای آبیاری بالاتر است. همچنین در این مورد توجه به کیفیت نیست حرف اول را می‌زند برای مثال بسیاری از نوارها هستند که در برابر رفت‌وآمد انسانها مقاوم هستند و به راحتی نمی شکنند، اما برخی دیگر ممکن است به زودی خراب شود که قیمت بالایی ندارند. به طور کلی می توان گفت برای اطلاع از قیمت ابتدا باید نوع نوار آبیاری و کیفیت آن را مشخص نمود و سپس قیمت ها را مقایسه کرد. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید