مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه انواع لوله خرطومی آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

لوله پلی اتیلن آبیاری چیست؟راهنمای خرید انواع لوله خرطومی آبیاری

لوله خرطومی آبیاری تک قطبی با استفاده از شیلنگ نازک با دیوار صاف است که به طور مداوم در زیر فاصله مشخصی از سوراخ ها نصب می شود (مسافت را می توان در یک طرف شلنگ تنظیم کرد و یا فقط با فاصله منظم حدود 18 سانتی متر از آن تنظیم کرد). خوب در سرتاسر جهان در آبیاری مزارع و باغها ، شاید ساده ترین و ارزانترین راه آبیاری که با بیشترین راندمان و کمترین هزینه کار ، روش نوین آبیاری است. 

ارائه انواع لوله خرطومی آبیاری

لوله پلی اتیلن آبیاری چیست؟

لوله پلی اتیلن آبیاری چیست؟ لوله های پلی اتیلن جهت کشاورزی و آبیاری ساخته شدند. 

در سیستم آبیاری مدرن نیز جزو لوله آبیاری دریچه دار طلقی می شود. 

سیستم های آبیاری تحت فشار از جمله سیستم های آبیاری ، که باعث صرفه جویی در مصرف آب و همچنین افزایش سطح زیر کشت می شود. اما به دلیل کمبود آب کشور ، پس انداز مهم است.

ایران یکی از میزان بارش ها را داشته و کمتر در آن خشک است و میانگین بارندگی در آن 250 میلی متر است. با کاهش آبهای زیرزمینی و از بین رفتن آب صورت ، میانگین بارش در یزد بین 90 تا 100 میلی متر در سال است

این لوله ها به دلیل عدم نشت و آسیب ، نصب آسان و مقاومت در برابر حرکت و فشار خاک ، تقریباً نیم قرن است که مورد استفاده قرار می گیرند. از طرف دیگر ، زیرا پلی اتیلن یک ماده چسبنده است و مانند تمام گرمانرم ، رفتار خزش را نشان می دهد ، بنابراین با گذشت زمان دستخوش تغییر می شود. این پدیده حتی در دماهای معمولی و فشار نسبتاً کمی نیز رخ می دهد.همچنین با سایر انواع پلاستیک ، خواص مکانیکی پلی اتیلن به سه عامل مربوط می شود: زمان ، دما و فشار. بنابراین ، ضمن انجام محاسبات مربوط به طراحی لوله ها ، مقادیر خواص مکانیکی همیشه از طریق آزمایش های طولانی مدت مشخص می شوند و قطعاً به عنوان عاملی به نام فاکتور ایمنی درج می شوند. در ادامه در مورد خواص این لوله ها صحبت خواهیم کرد

راهنمای خرید انواع لوله خرطومی آبیاری

راهنمای خرید انواع لوله خرطومی آبیاری سیستم های آبیاری کم فشار و کم فشار برای ظروف باغ به عنوان ماکرو-قطره شناخته می شود. تنظیم کننده فشار فشار آب را به کمتر از 30 psi کاهش می دهد در حالی که نسبتاً شلنگ یا لوله با قطر بزرگ آب را مستقیماً به سر اسپری منتقل می کند.  این اجازه می دهد تا در یک دوره زمانی کوتاه ، حجم بیشتری از آب به گل ها برسد ، که سپس توسط ریشه های گیاه جذب می شوند. به این سیستم لوله آبیاری زیر سطحی می گویند که برای اکثر باغات مناسب هست. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید