مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم لوله آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

با انواع لوله آبیاری قطره ای آشنا شویدفروش ویژه بهترین انواع لوله آبیاری قطره ای

 آبیاری قطره ای یک روش آبیاری است که در مناطق مختلف استفاده می شود زیرا امکان استفاده بهینه از آب و کود را فراهم می کند. آب مورد استفاده با این روش آبیاری بهتر به ریشه گیاه خواهد رسید که باعث افزایش بهره وری و عملکرد در واحد سطح می شود. قصد تهیه این لوله ها را دارید؟ مجموعه ما اقدام به عرضه مستقیم لوله آبیاری قطره ای نموده است.

عرضه مستقیم لوله آبیاری قطره ای

با انواع لوله آبیاری قطره ای آشنا شوید

با انواع لوله آبیاری قطره ای آشنا شوید در حال حاضر ، پیشرفت های مختلفی برای جلوگیری از مشکلاتی که این سیستم می تواند داشته باشد اضافه شده است:
قطره چکان های خود جبران کننده: آنها یک جریان کم و بیش ثابت در حاشیه فشار دارند. بسیار مفید است به گونه ای که در ابتدا قطره چکان ها در ابتدا به دلیل افت فشار ناشی از اصطکاک ، آب کمتری از آنهایی که در ابتدا قرار می گیرند ، نخواهند داد. این لوله ها همچنین در هنگام صعود از لوله مفید هستند. دراپر های پایین فشار بیشتری را تحمل می کنند و اگر مناسب نباشند می توانند آب زیادی از دست دهند.

لوله آبیاری سوراخ دار: این سیستم آبیاری نسبت به ذرات جامد بسیار حساس است و فیلترهای بسیار کارآمد معمولاً با سیستم های تمیز کننده دوره ای نصب می شوند. خود دراپر ها همچنین می توانند سیستمی برای از بین بردن ذرات کوچک داشته باشند که می تواند آنها را مسدود کند.

لوله با قطرات قابل تنظیم: جریان را می توان با کنترل مکانیکی تنظیم کرد. اکثر سیستم های آبیاری قطره ای از نوعی فیلتر آب برای جلوگیری از گرفتگی لوله های جت کوچک استفاده می کنند. برخی از سیستم های مورد استفاده در مناطق مسکونی بدون فیلتر اضافی نصب می شوند زیرا آب آشامیدنی قبلاً فیلتر شده است. تقریباً همه تولید کنندگان تجهیزات آبیاری قطره ای توصیه می کنند از فیلترها استفاده شود و به طور کلی هیچ تضمینی ارائه نمی دهند مگر اینکه این کار انجام شود.

آبیاری قطره تقریباً به طور انحصاری با استفاده از آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مقررات به طور کلی در برابر پاشیدن آب غیر قابل شرب توصیه می کنند. در آبیاری قطره ای ، استفاده از کودهای سنتی روی سطح تقریبا بی اثر است ، بنابراین سیستم های قطره ای غالبا کود مایع یا سموم دفع آفات را در آب آبیاری مخلوط می کنند. از مواد شیمیایی دیگری مانند کلر یا اسید سولفوریک نیز برای تمیز کردن دوره ای سیستم استفاده می شود.

لوله آبیاری دریچه دار: از یک سیم پیچ لوله ای از جنس پلی اتیلن تشکیل شده است که توسط یک موتور 50w با کاهنده ها هدایت می شود و این امکان را فراهم می آورد که 6 ساعت لوله هر ساعت زخم شود. در انتهای لوله یک چرخه با بازوهای عرضی وجود دارد که آب را از طریق شیلنگ های کوچک با توجه به قاب کاشت ، به زمین توزیع می کند. این سیستم باعث خیس شدن برگ ها نمی شود ، از تکثیر قارچ ها جلوگیری می کند ، کل سطح زمین را خیس نمی کند ، در مصرف آب صرفه جویی می شود ، فشارهای کم باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و با جریان های کمی آب قابل استفاده است.

فروش ویژه بهترین انواع لوله آبیاری قطره ای

فروش ویژه بهترین انواع لوله آبیاری قطره ای مجموعه ما اقدام  به برگزاری طرح فروش ویژه بهترین انواع لوله آبیاری قطره ای نموده است. این محصولات نه تنها از نظر کیفیت بسیار مرغوب می باشند بلکه از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان پیرامون این محصولات و مجموعه ما، استعلام قیمت لوله آبیاری و یا خرید بهترین لوله های آبیاری با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید. ما تخفیف های ویژه ای برای شما در نظر گرفته ایم که خریدی به صرفه تر برای شما رقم می زنند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید