مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز پخش لوازم آبیاری بارانی لوبیا

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع لوازم آبیاری بارانی لوبیاشرکت ارائه دهنده لوازم آبیاری بارانی لوبیا

لوازم آبیاری بارانی لوبیا، یکی از پرفروش ترین تجهیزات در میان تجهیزات آبیاری قطره ای است. مرکز پخش لوازم آبیاری بارانی، تمامی تجهیزات و اتصالات آبیاری بارانی را در اختیار شما قرار می دهد و به همین دلیل نیازی به مراجعه به فروشگاه های متعدد برای خرید این وسایل نخواهید داشت، همچنین فروشندگان این فروشگاه ها با دارا بودن سالها تجربه در این زمینه، می‌توانند شما را در مورد مقدار تقریبی مورد نیاز شما به تجهیزات و ابزارآلات راهنمایی نمایند. 

مراکز پخش لوازم آبیاری بارانی لوبیا

معرفی انواع لوازم آبیاری بارانی لوبیا

معرفی انواع لوازم آبیاری بارانی لوبیا تجهیزات آبیاری بارانی دارای دو نوع کلاسیک و مدرن هستند. نوع کلاسیک آن از سال‌های بسیار دور مورد استفاده باغداران برای آبیاری لوبیا بوده است و نوع مدرن آن در سال های اخیر وارد بازار شده است. 

آبیاری بارانی تجهیزات بسیار مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به لوله های اصلی، لوله های فرعی، اتصالات لوله ها، آبپاش، سیستم فشار قوی و … اشاره کرد. 

سیستم فشار قوی باعث می شود آب با سرعت بیشتری از آنها خارج شود و به حالت بارانی شکل بیرون بیاید، اما در مکان هایی که اختلاف ارتفاع بین منبع و لوله ها زیاد است می توان از همین اختلاف ارتفاع به عنوان سیستم فشار استفاده نمود اما این موضوع دو مشکل اصلی دارد اول اینکه در تمامی باغ ها امکان استفاده از اختلاف ارتفاع وجود ندارد و ممکن است حتی منبع در سطح گودتری نسبت به لوله ها باشد. دومن اختلاف ارتفاع مانند سیستم فشار قوی عمل نمی کند و آب با فشار کمتری از لوله ها خارج می شود، اما برای افرادی که می‌خواهند در هزینه های آبیاری لوبیا خود جویی کنند، موثر است. 

لوله های اصلی، لوله هایی هستند که مستقیماً از منبع به سمت باغ ها و مزارع کشیده شده اند، لوله های فرعی از لوله های اصلی انشعاب گرفته شده و به سمت باغ ها و مزارع رفته اند. تفاوت کلی لوله های فرعی و اصلی در این است که لوله های اصلی کلفت تر و بزرگ تر هستند اما لوله های فرعی ظریف تر هستند و آب کمتری را انتقال می دهند. 

اتصالات لوله های اصلی و فرعی را به یکدیگر وصل می کند و در انتها آبپاش روی سر لوله ها نصب می شود تا وقتی که آب با فشار بسیار زیاد وارد لوله ها می شود، از آب پاش به سمت هوا پاشیده شود و این موضوع نه تنها بر روی آبیاری لوبیا موثر است، بلکه برگهای لوبیا را در هوای گرم خنک نگه می‌دارد و از سوختن محصولات در نور مستقیم خورشید جلوگیری می کند. 

شرکت ارائه دهنده لوازم آبیاری بارانی لوبیا

شرکت ارائه دهنده لوازم آبیاری بارانی لوبیا شرکت ارائه دهنده لوازم آبیاری بارانی، تمامی تجهیزات بالا را با قیمت و کیفیتی عالی در اختیار شما قرار می دهد و در این مکان می توانید میزان محصول مورد نیاز خود را به صورت حضوری و یا غیرحضوری خریداری نمایید. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید