مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین نوار آبیاری بارانی پلی اتیلنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد نوار آبیاری بارانی پلی اتیلنیقیمت انواع نوار آبیاری بارانی

نوار آبیاری بارانی: یک لوله آبرسانی به زمین های کشاورزی برای گوجه، سیب زمینی، میوه جات، گیاهان و دیگر مصارف به کار می رود که کشاورزان و باغداران در زمین های خود بسیار استفاده می شود.فروش بهترین نوار آبیاری بارانی پلی اتیلنی

کاربرد نوار آبیاری بارانی پلی اتیلنی

کاربرد نوار آبیاری بارانی پلی اتیلنی آبیاری بارانی مانند باران بر روی زمین های کشاورزی آبیاری می شود که توسط لوله های پلی اتیلنی برای این کار استفاده می شود. در گذشته به جای لوله اتیلنی از لوله های فلزی که بسیار سنگین بود استفاده می شد ولی با پیشرفت تکنولوژی این لوله های فلزی جای خود را به لوله اتیلنی داده اند که بسیار سبک بوده و راحت جا به جا می شود.

برای این که زمین های خود را آبیاری کنید می توانید خودتان هر طور که می خواهید این لوله ها را تنظیم کرده تا زمین را آبیاری کنند، برای آبیاری هنگامی که آب با فشار بالا وارد لوله می شوند از نوار آبیاری تحت فشار استفاده می شود که فشار آب را کنترل کند، و آبیاری درست انجام شود تا همه گیاهان و دیگر زمین های کشاورزی به خوبی آبیاری شود.

یکی از دلایلی که کشاورزان از این محصول استفاده می کنند به خاطر این است که به صورت باران بر روی تمام گیاهان آب پاشی می شود، و باعث بهتر رشد کردن گیاهان می شود،و باعث صرفه جویی آب و همچنین از هدر رفتن آب جلوگیری می کند، و همچنین از آفت های گیاهان نیز جلوگیری می شود.

لوله آبیاری پلی اتیلنی بارانی شبکه های مختلفی دارد که آب را آب پاشی می کند سه مورد است: لوله اصلی است که آب را به کل زمین آبرسانی میکند، لوله نیمه اصلی آبرسانی را به قسمتی از زمین آبرسانی می کند، و دیگری لوله فرعی است که به نیمه اصلی وصل است تا آبرسانی را به داخل زمین و جا به جایی آب در سطح زمین دارد.

از نوار آبیاری درزدار بر روی لوله های نواری قطره چکان وصل می شود، که آبیاری را کامل به زمین های کشاورزی آبرسانی می کند تا گیاه رشد مناسبی داشته باشد و از آفت ها جلوگیری کند که این محصول بسیار کاربرد دارد.

قیمت انواع نوار آبیاری بارانی

قیمت انواع نوار آبیاری بارانی نوار آبیاری در همه مراکز قیمت های مختلفی دارد که می توان با مراجعه به فروشگاه ها از قیمت آن ها مطلع شد که این محصول در فروشگاه های لوازم آلات آبیاری کشاورزی می شود خریداری کرد و یا حتی می توان از طریق اینترنت این کالا را سفارش داد. 

امروزه در همه شهر ها این محصول تولید می شود و به بازار های دیگر عرضه می شود تا همه از این محصول با قیمت مناسب تهیه کنند و محصولاتی عالی کشت و برداشت کنند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید