مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه انواع نوار تیپ آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع نوار تیپ آبیاریتوزیع عمده نوار تیپ آبیاری قطره ای

از نوار تیپ آبیاری برای انواع کاشت کشاورزی استفاده می شود  چرا که آبیاری زمین های کشاورزی یکی از مهم ترین کار برای رشد محصول است و از نوار تیپ آبیاری قطره ای در کشاورزی بسیار استفاده می شود و تمام کشاورزان از آن استفاده می کنند.

ارائه انواع نوار تیپ آبیاری قطره ای

ویژگی انواع نوار تیپ آبیاری

انواع نوار تیپ وجود دارد که نوار آبیاری بغل دوخت یکی از پر مصرف ترین آن هاست چرا که استفاده از این نوار باعث تمام اتوماتیک شدن می شود و دیگر باعث  نگران آبیاری نمی شوید چرا که سبک است و به راحتی می توان جا به جا کرد و امروزه مورد پسند باغداران و کشاورزان است.

ویژگی این نوار ها: به راحتی وصل و جدا می شوند، به تمام ریشه گیاه آبرسانی می شود، صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه آب، در تمام زمین های صوف و ناهموار می توان وصل کرد، اندازه و طرح مختلف دارد، جلوگیری از قارچ است، و دیگر ویژگی ها که باعث محبوب شدن این نوار ها شده است.

از این نوار ها به صورت ردیفی برای گیاهان استفاده می شود تا به همه گیاهان آبرسانی شود و باعث رشد محصولات شود چرا که این آبیاری برای این است که محصول به خوبی آبیاری شود و ریشه آن خشک نشود.این نوار ها راحت هستند و نیاز به دقت فراوان ندارد و به راحتی برای تمام فصل ها وصل و مناسب است و همچنین مقاوم در برابر سرما و گرما است که باعث خرابی نوار ها نمی شود.

این نوار ها جنس نرمی دارند و با آبیاری قطره چکانی که دارد به تمام نقاط زمین آبرسانی می شود و همین دلیل است که کشاورزان از آن استفاده می کنند، علاوه بر استفاده در این موارد در دیگر مصارف ها نیز قابل استفاده است. یکی دیگر از این نوار ها نوار آبیاری پلی اتیلن است که برای آبیاری و آبرسانی گیاهان استفاده می شود، و باعث جلوگیری از رشد علف ها در بین گیاهان می شود و مانع رشد ِآن ها است. پلی اتیلن از بهترین کیفیت برخورد دار است.

توزیع عمده نوار تیپ آبیاری قطره ای

توزیع عمده نوار تیپ آبیاری قطره ای امروزه این نوار در همه شهر ها تولید می شود و با بهترین کیفیت و مواد اولیه در اختیار مشتری قرار می دهند چرا که این کالا یکی از مهم ترین رشد گیاهان است و استفاده از بهترین نوار نیز یکی از مهم ترین انتخاب است وگرنه باعث ضربه به محصولات می شود.

که امروزه در ایران این نوار ها با بهترین کیفیت تولید می شود و به راحتی می توان در بازارها به صورت عمده خریداری کنید و از این محصول استفاده زیادی ببرید، چرا که عمر این نوار ها بالا است و اگر از آن بهتر مراقبت کنید شاید سال های سال نیز استفاده شود.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید