مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

برترین تولیدکننده تایمر آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره تایمر آبیاری بدانیدفروشندگان مستقیم تایمر آبیاری قطره ای

برترین تولید کننده تایمر آبیاری قطره ای توانسته است با تولید محصولی به روز و فناورانه نه تنها نیاز بازار داخلی و مشتریان را به بهترین شکل برآورده نموده بلکه توانسته است با صدور محصول تولیدی خود، ارزآوری مناسبی هم برای کشور داشته باشد. تایمر آبیاری همانطور که از نامش پیداست برای اتوماتیک نمودن آبیاری استفاده شده و در حالت کلی به دو دسته تایمر آبیاری خانگی و کنترلر آبیاری اتوماتیک قابل تقسیم بندی می باشد.

برترین تولیدکننده تایمر آبیاری قطره ای

آنچه که باید درباره تایمر آبیاری بدانید

آنچه که باید درباره تایمر آبیاری بدانید تایمر آبیاری تنظیم شونده به عنوان وسیله ای هوشمند شناخته می شود که جهت اتوماتیک کردن آبیاری از آن استفاده می کنند. این نوع تایمرها به دو دسته خانگی و کنترلر آبیاری اتوماتیک تقسیم بندی می شوند. نوع اول مخصوص فضاهای کوچک و با مساحت کم مانند باغچه، گلدان ها و… را در بر می گیرد اما از نوع دوم بیشتر برای آبیاری باغ های بزرگ، زمین های کشاورزی چند هکتاری، زمین های فوتبال و گلف و… استفاده می شود.
تایمرهای خانگی به صورت تک خروجی و دو خروجی تولید می شوند. به کمک این تایمر می توانید مشخص نمایید که در طول روز به چندین گلدان یا چندین ناحیه از باغچه شما عملیات آبرسانی انجام شود. حتی امکان تنظیم مقدار آب خروجی نیز امکانپذیر می باشد. استفاده از این تایمرها نقش مهمی در صرفه جویی در آب و جلوگیری از هدررفت آن دارند.
تایمرهای آبیاری از نظر نوع تامین آب به سه دسته دارای مخزن، متصل به شیر آب و دارای مخزن و امکان اتصال به شیر آب تقسیم می شوند. امروزه انواع متنوعی از تایمرهای دیجیتال و آنالوگ هم در بازار موجودند که هر یک کاربردها و اشکال مختلفی دارند. به طور کلی می توان گفت سیستم کنترلی تایمرها به دو شیوه هوشمند و اتوماتیک عمل می کنند. انواع هوشمند دارای سیستم بسیار پیشرفته ای بوده و امروزه با استقبال بیشتری از سوی خریداران روبه رو شده است.

فروشندگان مستقیم تایمر آبیاری قطره ای

فروشندگان مستقیم تایمر آبیاری قطره ای تایمر آبیاری قطره ای به صورت مستقیم توسط سایت ما به متقاضیان این محصول در سراسر کشور عرضه می شود. در فروش اینترنتی مدل های متنوعی از این محصول با کاربردهای متفاوت و البته قیمت مناسب برای فروش عرضه می گردد. تایمر آبیاری هوشمند در کشاورزی نوین امروز مصرف فراوانی دارد و شما می توانید با سفارش آنلاین آن را با قیمتی کمتر از نرخ بازار آزاد سفارش دهید.
چون فروش بدون واسطه انجام می شود، قیمت محصول عرضه شده به نرخ تولیدی بوده و خریداران عمده می توانند با سفارش در تعداد بالا، خریدی مقرون به صرفه تر را انجام دهند. امکان خرید غیرحضوری در همه ساعات شبانه روز برای مشتری در هر نقطه ای از کشور که حضور دارد، امکانپذیر می باشد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید