مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع پایه آبیاری قطره ای بسته 10 تایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع پایه آبیاری قطره ایشرکت صادراتی انواع پایه آبیاری قطره ای

آبیاری قطره ای یک نوع آبیاری مکانیزه و جدید می باشد و طرفداران زیادی را در این زمینه دارد. امروزه افرادی که از کشاورزی زیاد بهره مند هستند مناسب ترین روش استفاده از آبیاری قطره ای می باشد. که  باعث صرفه جوی در هزینه و آب مصرفی می باشد. پایه آبیاری قطره ای را می توان در سایت های معتبر تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. قیمت انواع آبیاری قطره ای بسته ۱۰ تایی را باید از نمایندگی های فروش این محصول به دست آورد.قیمت انواع پایه آبیاری قطره ای بسته 10 تایی

مشخصات انواع پایه آبیاری قطره ای

مشخصات انواع پایه آبیاری قطره ای آبیاری قطره ای همان طور که از اسمش مشخص است به صورت قطره قطره به آبیاری محصولات می پردازد. آبیاری قطره ای چندین ده است که وارد صنعت کشاورزی در سراسر ایران  شده است. در گذشته آبیاری مزارع و محصولات به صورت غرق آبی بوده و زحمت زیادی نیز برای کشاورزان داشته است. ولی امروزه به دلیل کم بودن آب به دنبال گزینه ای  برای مصرف کمتر آب در زمینه کشاورزی می باشند که تجهیزات آبیاری قطره ای گزینه بسیار مناسبی برای این فعالیت می باشد. 

از آنجا که کشور ما جزء نقاط خشک، نیمه خشک می باشد باید در مصرف آب مخصوصاً در زمینه کشاورزی صرف جویی کرد. از آنجا که محصولات باید دارای کیفیت و مرغوبیت باشند باید به آب کافی دست رسی داشته باشند و با آبیاری قطره ای این امکان برای محصولات کشاورزی ایجاد می شود، و باعث می شود گیاهان و درختان در طول روز و هفته از آب کافی برخوردار شوند.

مشخصات انواع پایه آبیاری قطره ای این است که شکل میخ هستند و دارای مقاومت و استحکام قابل قبول است. و در ابعاد و اندازه مختلف وجود دارند. برای اینکه این محصول به درستی کار کند باید پایه ها را خوب به هم متصل کنیم تا عمل آبیاری خوب انجام شود. بسته های ۱۰ تایی جزء پایه های پر فروش می باشند.

فواید این نوع آبیاری باعث موارد زیر می شود:

▪کاهش مصرف آب

▪کاهش علف هرز

▪نرم شدن خاک

▪خنک‌کننده هوا خاک

بعضی از خاک های نفوذ پذیری کمتری نسبت به بقیه ی خاک ها دارند و آب را در خود نگه نمی دارند در این مناطق استفاده از این روش گزینه ی مناسب می باشد.

شرکت صادراتی انواع پایه آبیاری قطره ای

شرکت صادراتی انواع پایه آبیاری قطره ای شرکت صادراتی انواع پایه آبیاری قطره ای یکی از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات آبیاری قطره ای را دارا می باشد. این نوع آبیاری باعث صرف جوی در زمان و هزینه می شود و برای کشاورزان سود بسیاری دارد و خستگی کمتری برای آنها ایجاد می کند. تجهیزات آبیاری را می توان از نمایندگی های پخش که در کل ایران مشغول فعالیت هستند تهیه کرد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید