مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش برترین نوار آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین انواع نوار آبیاری قطره ایعرضه مستقیم نوار آبیاری قطره ای

فروش برترین نوار آبیاری قطره ای از این فروشگاه انجام می شود و دارای کادری مجرب و کار آزموده در زمینه فروش این محصول صنعتی پر کاربرد می باشد. در این مطلب ما قصد داریم اطلاعاتی در مورد مشخصات بهترین انواع نوار آبیاری قطره ای در اختیار خوانندگان گرامی قرار دهیم و در قسمت پایانی مطلب به عرضه مستقیم نوار آبیاری قطره ای خواهیم پرداخت.

فروش برترین نوار آبیاری قطره ای

مشخصات بهترین انواع نوار آبیاری قطره ای

مشخصات بهترین انواع نوار آبیاری قطره ای

نوار آبیاری از یک نوع پلاستیک فشرده ساخته می شوند و برای آبیاری زمین های کشاورزی و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، 

نوار آبیاری پلی اتیلن یکی از انواع این لوله ها می باشد که یکی از بهترین ها به شمار می آید که به نوار آبیاری تیپ شناخته می شوند و دارای انعطاف پذیری بالای هستند و به راحتی خم می شوند و دارای دوام بالای هستند و دارای ضخامت های متنوعی هستند و کاربرد های متفاوتی دارند و به عنوان نوار آبیاری بارانی در میان افرادی که گلخانه دارند شناخته می شوند.

از مزیت های این محصول می توان به مواردی چون: حمل و نقل آسان، جمع کردن راحت آن، مقاوم در برابر عوامل محیطی و اشعه یو وی، استفاده از آن سبب صرفه جویی در مصرف آب و سموم و کود و آفت کش ها، قابلیت نصب در تمام مکان ها، جلوگیری از رشد علف های هرز، تنوع ابعاد آن، تنظیم قطره چکان ها می توان اشاره کرد.

انواع نوار آبیاری تیپ به دو دسته درز دار و پلاک دار تقسیم می شوند، نوع پلاک دار قطر آنها چیزی حدود ۱۶ میلی متر می باشد و ضخامت آن حدود ۲۰۰ میکرون است. پلاک های موجود در این نوار ها با فاصله های ۱۰ تا ۳۰ سانتی متری هستند که بستگی به نوع کشت و مورد مصرف نوع آن انتخاب می شود.

نوار آبیاری درز دار به نوار های بغل دوخت شناخته می شوند و دارای قطر ۱۶ میلی و روزنه های ۱۰ تا ۳۰ سانتی می باشند، از طریق درزها آب خارج می شود و دارای متراژ های متفاوتی هستند و متراژ استفاده از آن بستگی به محیط مورد نظر دارد.

عرضه مستقیم نوار آبیاری قطره ای

عرضه مستقیم نوار آبیاری قطره ای

عرضه مستقیم نوار آبیاری قطره ای از طریق تولید کننده ها انجام می شود، این تولیدی ها به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت خود را انجام می دهند و آماده مشاوره به خریداران هستند و در خرید غیر حضوری یا آنلاین باید به سایت مربوط به این تولیدی ها رجوع کنید و بعد از مشاهده محصولات و مشاهده قیمت ها محصول خود را خریداری کنید و در مکان مورد نظر تحویل بگیرید و در وقت خود صرفه جویی کنید و واسطه ها را حذف کنید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید