مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش بست ابتدایی لوله 16

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه نصب بست ابتدایی پلی اتیلنصادرات بست ابتدایی لوله 16

امروزه مراکز فروش زیادی در سراسر کشور وجود دارند که بست ابتدایی لوله 16 را با مرغوب ترین کیفیت در بازار عرضه می کنند که از قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشد. هر چند که این مراکز به دنبال پخش گسترده از محصولات خود به صورت عمده هستند با هدف جلب رضایت مشتری، بنابراین سعی می کنند تا بهترین محصول را با روش عمده و مستقیم با قیمت کاملا استثنایی به فروش برسانند تا به دست مشتری نیز ارزان تر برسد.

مرکز فروش بست ابتدایی لوله 16

نحوه نصب بست ابتدایی پلی اتیلن

نحوه نصب بست ابتدایی پلی اتیلن

در ابتدا باید عرض کنیم که برای نصب بست ابتدایی نوار تیپ پلی اتیلن از وسیله ای به نام مته برای سوراخ کردن استفاده می کنیم و برای بست ابتدایی 16 به تیپ از گردبر 17 نیز استفاده می شود. البته باید دقت کنید که واشر ها را با فشار در جای خود قرار بدهید تا کاملا آب بندی صورت گیرد.

لازم به توضیح است که بست ابتدایی یکی از اتصالات آبیاری قطره ای محسوب می شود که برای ارتباط انشعابات به صورت مستقیم از لوله اصلی به فرعی می باشد و یا این که برای گرفتن انشعاب مستقیم  و اتصال آن به نوار تیپ می باشد. در این مبحث بهتر است که به کاربردهای بست ابتدایی نوار تیپ نیز اشاراتی داشته باشیم این محصول دارای کار آیی فوق العاده بی نظیر بوده و در جاها و مکان های گوناگونی می توان از آن استفاده کرد، به خصوص که در آبیاری قطره ای گلخانه، باغچه صیفی جات و در کل آبیاری مزارع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.در ضمن این محصول نیز دارای یکسری ویژگی هایی می باشد که برای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت است و در مقابل سرما، اشعه نور خورشید مقاوم بوده که از مهم ترین ویژگی آن نصب کردن می باشد که به راحتی قابلیت نصب کردن را دارد و دیگر این که خیلی سبک، کوچک و دارای طراحی مناسب است و بدون نشتی در انشعابات لوله است.

صادرات بست ابتدایی لوله 16

صادرات بست ابتدایی لوله 16

امروزه صادرات بست ابتدایی قطره ای لوله 16با دارا بودن کیفیت بالای آن سبب شده تا صادرات به سایر کشورهای خارجی فراهم شود که همین امر سبب شده تا در پیشرفت اقتصاد کشور نقش اساسی داشته باشد.کته: همچنین برای مصرف کنندگان نیز کار با آن بسیار راحت و آسان می باشد.

لازم به یاد آوری است که این گونه محصولات با بهترین کیفیت در انواع برندهای مختلف می باشد که دارای ابعاد گوناگون، جنس، اندازه، در بازار مشاهده می شود که از قیمت مطلوبی برخوردار بوده و این محصولات را به صورت عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه قطعا به نفع خریدار می باشد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید