مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز واردات اتصالات آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع اتصالات آبیاری بارانیبررسی مراکز پخش اتصالات آبیاری کشاورزی

انواع اتصالات آبیاری بارانی و اتصالات آبیاری قطره ای را می توان از مرکز واردات و پخش تجهیزات کشاورزی تهیه کرد. اگر برای خرید این محصولات نیاز دارید که با آن ‌ها آشنا شوید، ما در این نوشته انواع لوازم مورد نیاز این سیستم های تحت فشار آبیاری را به شما معرفی کرده ایم. برای توضیح های بیشتر، لطفاً ما را تا انتهای این پست همراهی نمایید.

مرکز واردات اتصالات آبیاری بارانی

آشنایی با انواع اتصالات آبیاری بارانی

آشنایی با انواع اتصالات آبیاری بارانی این بخش به معرفی اتصالات آبیاری بارانی اختصاص یافته است. ما می خواهیم به منظور آشنایی بیشتر شما ابتدا مختصری پیرامون این سیستم حرف بزنیم و کاربرد آن را به شما بگوییم.

سیستم آبیاری بارانی نوعی سیستم است که برای آبیاری گیاهان در مزارع کشاورزی و فضاهای سبز و چمن ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این سیستم برای محصولاتی استفاده می شود که در اثر پاشش آب این سیستم صدمه ای به آن ها وارد نمی گردد.

وسایلی که در این سیستم استفاده می شود شامل موارد زیر می باشند:

پمپ، که برای ایجاد فشار در سیستم به کار گرفته می شود و می تواند تا حدود 10 تا 20 اتمسفر را نیز در برخی از انواع روش های بارانی اعمال نماید؛ لوله های اصلی و فرعی، که آب را از پمپ گرفته و به آبپاش ها می رسانند؛ آبپاش ها که وظیفه آبیاری را بر عهده دارند؛ اتصالاتی که برای ارتباط میان پمپ، لوله ها و آبپاش ها برای ارتباط دهی بین آن ها لازم هستند.

اما این اتصالاتی که برای ارتباط دهی بین اجزای سیستم مورد نیاز می باشند شامل درپوش ها، شیر توپی، شیر آبپاش، شیر دنده ای، کمربند پلیمری، رایزر، فشار سنج ها، سرشیلنگی، شیر پروانه، آبپاش ها، شیر کشویی، واشر، مغزی، تی اف، رابط های لوله، تبدیل ها، شیر انشعابی، سه پایه آبپاش، بست و قلاب، سه راهی، کورکن، کلید شیر خودکار و چپقی پلیمری می باشند.

همه این اتصالات در سیستم آبیاری بارانی بر حسب این که کدام یک از سیستم ها به کار رود و یا نحوه پیاده سازی سیستم بر روی زمین کشت چگونه باشد، قابل استفاده هستند.

بررسی مراکز پخش اتصالات آبیاری کشاورزی

بررسی مراکز پخش اتصالات آبیاری کشاورزی مراکز پخش اتصالات آبیاری کشاورزی را می توان از نقطه نظر های متفاوتی بررسی نمود. بهترین مرکز عرضه این لوازم باید بتواند تمامی اتصالاتی را که در هر یک از سیستم های آبیاری بارانی مورد نیاز هستند، در اختیار مشتریان خویش قرار دهد.

زیرا عدم وجود یکی از قطعات سبب می شود که راه اندازی سیستم دچار مشکل شود و چه بسا که نتوان سیستم را اجرا نمود.

همچنین عمده فروشی محصول یکی از راه های موفقیت در چنین فروشگاه هایی اشت. زیرا کسانی که خریدار این کالا ها می باشند، عموماً پیمانکارانی هستند که این سیستم ها را بر روی زمین های کشاورزی پیاده سازی می نمایند و زمین های زیادی توسط آن ها با این روش اجرا می شود.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید