مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع لوله آبیاری در کرمان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین انواع لوله آبیاریخرید عمده انواع لوله آبیاری در کرمان

در گذشته آبیاری به صورت غرقابی بوده است. کشاورزان سختی زیادی می کشیدن، نیروی چند نفره برای آبیاری ضروری بود و همچنین کمبود آب باعث شد محققین به فکر راه چاره ای باشند. لوله نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

لوله آبیاری پلاستیکی می باشد که در صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارد. لوله آب انواع مختلفی دارد که در جنس های مختلف و سایز های گوناگون وجود دارد. مرکز توزیع لوله آبیاری کرمان محصول خود را از طریق سایت ما ارائه می دهد. 

مرکز توزیع لوله آبیاری در کرمان

مشخصات بهترین انواع لوله آبیاری

مشخصات بهترین انواع لوله آبیاری  انواع لوله آبیاری عبارت اند از: قطره ای، ساده، شیار دار. هرکدام از این لوله ها  برای آبیاری مناسب می باشند،  ولی بهترین لوله، لوله آبیاری قطره ای است،  علاوه بر اینکه جنس بهتری دارد، می تواند آب را کنترل کند و در یک مکان  زیاد و در مکان  دیگر کم دهد و اینکه برای زمین های دارای شیب نیز بهترین انتخاب است. لوله های آبیاری از جنس پلاستیک هستند، دارای رنگ ثابت و مشخصی می باشند.

از دیگر ویژگی لوله ی آبیاری صاف و صیقلی بودن آن است که آب به راحتی در آن جاری می شود، یکی دیگر از ویژگی های آن نصب آسان نوار آب که هر کشاورز با استعدادی می تواند انجام دهد و موجب  کاهش هزینه شود. از لوله آب می توان کود شیمیایی به زمین منتقل کرد بدون هیچ زحمتی در ابتدای لوله ریخته و با فشار آب به تمام نقاط زمین می رسد و همچنین انتقال آب از استخر و یا حوضچه که آبیاری قطره ای گفته می شود. و همچنین مقاوم در برابر اشعه خورشید، یخ زدگی در زمستان، مانع از بین رفتن خاک زمین می شود و از رشد بی رویه گیاهان هرز جلوگیری می کند. 

در آبیاری  قدیمی باید حتما زمین را قبل از آبیاری صاف و یک دست می کردن، علف های هرز را از طرف موتور آب تا زمین را هرس می کردن، چند نفر کشاورز برای یک زمین آبیاری نیاز بود. در آبیاری قدیمی باید تا پایان آبیاری حضور داشته باشی تا یک جا آب زیاد و یک جا کم نشود و زمین به طور مساوی آبیاری شود. 

استفاده از لوله های آبیاری به گیاه آسیب نمی رساند ، علف های هرز راه موتور تا زمین از بی آبی خشک می شود و در آبیاری نیازی به چند نفر نیست و نیروی انسانی فعالیت زیادی ندارد، از هدر رفت آب جلوگیری می شود و آبیاری به صورت منظم و مستقیم بر روی زمین می باشد . 

خرید عمده انواع لوله آبیاری در کرمان

خرید عمده انواع لوله آبیاری در کرمان خرید عمده انواع لوله آبیاری در کرمان وجود دارد شما می توانید از طریق سایت های اینترنتی این لوله ی کاربردی را سفارش بدهید و درب خانه تحویل بگیرید در  کرمان به صورت عمده به فروش می رسد و این یک برگ برنده می باشد با خرید عمده از طریق اینترنت از هزینه ی گزاف رفت و آمد و گرفتن کارگر برای بار زدن به راحتی و بدون دردسر آن را تحویل بگیرید. با خرید اینترنتی این محصول دست دلالان و افراد سودجو را برای همیشه قطع می کنید. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید