مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش نوار آبیاری 20 سانتی متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین انواع نوار آبیاریعرضه کنندگان نوار آبیاری 20 سانتی متری

نوار آبیاری 20 سانتی متری از تجهیزات کشاورزی است که جهت آبیاری قطره ای گیاهان استفاده می شود. این نوارها دارای پارامترهای بسیار خوبی جهت آب رسانی به درختان می باشند. قیمت فروش انواع نوار آبیاری با توجه به کشورهای سازنده و کیفیت این نوارها آنها صورت می گیرد. 

قیمت فروش نوار آبیاری 20 سانتی متری

مشخصات بهترین انواع نوار آبیاری

مشخصات بهترین انواع نوار آبیاری

ویژگی اصلی نوار آبیاری در آبیاری قطره ای گیاهان در صنعت کشاورزی خلاصه می شود. نوارهای آبیاری از پلی اتیلن ساخته می شوند. شرکتهای سازنده این لوله ها آنها را به صورتهای کارتنی و پلاستیکی بسته بندی روانه بازارها می کنند.

اساس کار نوار آبیاری در شکستن فشار آب می باشد. بدین ترتیب با شکستن فشار آب، آب از درزهای موجود در این نوارها به گیاهان می رسند. در صورتی که با کمبود آب مواجه باشید این نوارها در آب رساندن به محصولات کشاورزی کمک خوبی خواهند کرد.

یک سری از مشخصه های خوب نوارهای آبیاری بر می گردد به صرفه جویی در مصرف آب، این نوارها قادر به کاهش مصرف آب تا %90 می باشند. نمونه ای از این نوارها، نوارهای آبیاری بغل دوخت و قطره ای می باشند.

نوار آبیاری بغل دوخت داری یک سری قابلیتهایی نظیر تنظیم آبدهی به گیاهان بر اساس نوع گیاه است که باعث کاهش هزینه های اضافی می شود. به علت شیب های ناخواسته ای که در زمین ها وجود دارد و همچنین وجود مواد نمکی اضافی در خاک زمینها، امکان کاهش نمک خاک زمین را هم فراهم می کنند.

بعد از بررسی انواع نوارهای آبیاری، نوار آبیاری قطره ای امکان آبیاری ردیفی را فراهم می آورند. همچنین این نوارها شرایط رشد یکنواخت و یکسان را برای گیاهان فراهم می کنند. 

عرضه کنندگان نوار آبیاری 20 سانتی متری

عرضه کنندگان نوار آبیاری 20 سانتی متری

عرضه کنندگان نوار آبیاری 20 سانتی متری به شیوه های متفاوتی این نوارها را عرضه می کنند. گروهی بر اساس برند شرکت تولید کننده قیمت محصولات خود را تعیین می کنند. و گروه دیگر بر اساس استاندارد این لوله ها شروع به کار می کنند. و گروه سوم هم بر اساس عملکرد درست و عالی این نوارها در امر آبیاری اقدام به فروش می کنند.

 بیان ویژگی های خوب نوارهای توسط عرضه کنندگان زمینه فروش خوب را فراهم خواهد کرد. آنقدر ویژگی خوب و بی نظیر، نوارهای آبیاری دارند که همه کشاورزان را مجاب می کنند که این نوارها را بخرند. از کاهش آفات گیاهان گرفته تا افزایش عملکرد هکتاری گیاهان همه را به بهترین حالت ممکن انجام می دهد.

البته عرضه کنندگان یک کار خوب دیگر هم انجام می دهند، آن هم این است که آنها به صورت جزئی و عمده محصولات خود را می فروشند. همچنین آنها دارای فروش مستقیم از درب کارخانه هم می باشند آن هم به صورت تکی. 

بزرگترین دلیل محبوبیت عرضه کنندگان نوارهای آبیاری در ارسال رایگان آنها در سراسر کشور می باشد. اتفاقی که این روزها به دلیل وجود شرایط بد اقتصادی کمتر صورت می گیرد. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید