مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پخش نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع نوار آبیاری قطره ایتوزیع انواع نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

نوار آبیاری قطره ای پلاک دار با مارک های ایرانی و خارجی بر اساس استانداردهای بروز جهان و با تعیین از جهاد کشاورزی تولید میگردد. این لوله ها در ضخامت های مختلف، قطر چکان های متنوع و آبدهی فصل های مختلف سال طراحی می شود. این نوار ها در نمایندگی های پخش در انواع مختلف موجود بوده است. که هر کدام از آن ها قیمت های متفاوتی دارند.برای خرید از این نمایندگی ها میتوان به صورت مستقیم مراجعه کرد.

نمایندگی پخش نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

ویژگی انواع نوار آبیاری قطره ای

ویژگی انواع نوار آبیاری قطره ای نوار آبیاری  نوعی لوله پلاستیکی است که برای آبیاری گلخانه ها و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در کشور ایران نیز امروزه بسیار پرکاربرد شده است.

نوار آبیاری پلاک دار از مواد پلی اتیلن ساخته می‌شوند. این نوار ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. و به راحتی بدون آن که ترک بخورد یا باعث  شکستگی شود خم می‌شود، که این امر جزء ویژگی های محصول است. انواع نوار آبیاری با ضخامت های ۱/۰ تا۶/۰ در بازار عرضه می‌ شود.

از مهم ترین  ویژگی های استفاده از نوار آبیاری می توان به حمل و نقل و نصب آسان و سریع آن مکان افزودن اتصالات پلی اتیلن به نوار آبیاری قطره ای که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد اشاره کرد.

همچنین این لوله ها در برابر اشعه UV و مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارد. و به راحتی  نمی شکند. نوار آبیاری پلاک دار در خاک های شور هم قابل استفاده است که می توان این نوار آبیاری  در سطوح شیب دار و زمین های هموار و ناهموار نصب کرد؛ مثلا در بین شیار های می توان مورد استفاده قرار داد. 

نوار آبیاری پی وی سی از به وجود آمدن علف هرز و کلوخ شدن خاک نیز جلوگیری می کند. 

توزیع انواع نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

توزیع انواع نوار آبیاری قطره ای پلاک دار همانطور که گفته شد انواع نوار آبیاری قطره ای پلاک دار در دسته های مختلف قرار می گیرد.

حال باید توجه داشته باشید که مزایای استفاده از این لوله ها موجب شده است روز به روز خرید و فروش آن رونق پیدا کند. با این حال باید بدانید که در حال حاضر توزیع انواع نوار آبیاری قطره ای به صورت عمده آغاز شده است و خریداران می توانند متناسب با نیاز خود نوارهای آبیاری را سفارش دهند.

در توزیع انواع این نوارها به صورت مستقیم، واسطه ها و دلالان از میان برداشته شده در نتیجه قیمت محصول بسیار کاهش پیدا می‌کند.

توجه داشته باشید امر دیگری که موجب شده است قیمت انواع نوار آبیاری متفاوت باشد، در خصوص کیفیت آن است و طبیعتاً هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید