مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان مستقیم نوار تیپ آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

با نوار آبیاری تیپ بیشتر آشنا شویدقیمت انواع نوار تیپ آبیاری بارانی

استفاده از نوار تیپ آبیاری بارانی برای محصولاتی مانند گوجه فرنگی، هندوانه، خیار و سایر محصولات جالیزی بسیار رواج دارد، فروشندگان مستقیم نوار تیپ آبیاری بارانی تلاش می کنند تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین نمونه از این محصولات را با قیمتی بسیار ارزان و قیمتی شگفت انگیز به دست متقاضیان این کالا برسانند. 

فروشندگان مستقیم نوار تیپ آبیاری بارانی

با نوار آبیاری تیپ بیشتر آشنا شوید

با نوار آبیاری تیپ بیشتر آشنا شوید استفاده بهینه از آب در ایران به دلیل این که دارای آب بسیار محدودی است از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به لطف شیوه های جدید آبیاری می توان با مصرف درست آب مشکل کمبود آب در این سرزمین را به راحتی برطرف نمود.نوار آبیاری در واقع از جنس پلی اتیلن می باشد و به صورت تیوپ مانند است که بعداز ورود آب به سرعت پر می شود، این محصول به دو صورت خارجی و ایرانی در بازار وجود دارد.

نمونه خارجی آن که به صورت پلاک دار می باشد دارای قطره چکان بوده و آب از طریق قطره چکان به گیاه میرسد. اما نمونه ایرانی آن به صورت درز دار می باشد. نوار آبیاری درزدار که از بغل دارای زیب است، آب را به صورت قطره از کنار به گیاه می رساند و به همین دلیل به نوار آبیاری بغل نیز معروف هستند. نواری آبیاری منفذدار از نمونه نوار آبیاری درزدار می باشند که علاوه بر قیمت ارزان و مناسب از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند و استفاده از آن ها نه تنها موجب صرفه جویی

آبیاری قطره موجب می شود تا آب به صورت بهینه مصرف شود و گیاه نیز به راحتی آبیاری شود، تحقیقات نشان داده است که مصرف، آب به صورت قطره ای، منجر به این می شود تا بتوان محصول بیشتری از یک هکتار برداشت کرد و در عین حال بتوان در آب نیز صرفه جویی کرد.

قیمت انواع نوار تیپ آبیاری بارانی

قیمت انواع نوار تیپ آبیاری بارانی قیمت نوار تیپ آبیاری بارانی به کیفیت مواد اولیه به کار رفته و امکانات آن بستگی دارد، نوار تیپ آبیاری بارانی با کیفیت بالا از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. 

چنانچه قصد خرید این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا دارید می توانید این محصول را به صورت مستقیم خریداری کنید، خرید مستقیم این کالا موجب می شود تا شما بتوانید واسطه ها و دلالان را حذف نمایید و این کالا را به مراتب با قیمتی کمتر زا قیمت بازار و کیفیتی عالی خریداری کنید.

در ضمن شما می توانید این محصول را به صورت عمده نیز سفارش دهید، سفارش عمده این کالا می تواند به شما این امکان را بدهد تا بتوانید با پرداخت پول کمتری تعداد بیشتری از این کالا را با همان کیفیت بالا سفارش دهید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید