مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه عرضه تایمر آبیاری باغچه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع تایمر آبیاری اتوماتیکفروشندگان انواع تایمر آبیاری باغچه

از کارخانه عرضه تایمر آبیاری باغچه عالی ترین تولیدات که مشخصه های کیفی بالایی دارند، به بازار ها ورود پیدا کرده اند. در این حالت ساخته هایی با آپشن هایی فوق العاده و کم نظیر و نیز در حجم بالایی، در نواحی مختلف توزیع می شوند. به این صورت است که ساخته هایی با کیفیت دامنه های زیادی را در کشور به خود اختصاص می دهند.

کارخانه عرضه تایمر آبیاری باغچه

مشخصات انواع تایمر آبیاری اتوماتیک

مشخصات انواع تایمر آبیاری اتوماتیک این محصولات اتوماتیک خیلی از خاصیت ها را به خود اختصاص داده اند و با این نکات شناخته می شوند. توجه داریم تا ریز دقیق این موارد را بیان نموده و شما آگاهی کاملی را به دست آورید. تایمر آبیاری برقی را با اصول زیر می توانید بهتر بشناسید و به این گونه، خود را مطلع سازید :

  1. این دستگاه ها مجهز به صفحه نمایشی هستند که به صورت دیجیتال عمل می کنند. به این ترتیب با قرار دادن باتری در بدنه آن ها، میزان مصرف شارژ های مصرفی بر روی صفحه نمایش داده می شود. در این زمینه اگر شارژ ها به انتها رسید می توانید به تعویض آن ها بپردازید.
  2. از سویی زمانی که شیر ها برای آبیاری شروع به فعالیت نمودند وضعیت مربوطه و علامت شیر، در قسمت بالایی صفحات نشان داده می شوند.
  3. با دقت در نیاز های مصرف کنندگان کاربرد های بالایی را می توان از این ساخته ها دید و حتی در این زمینه، قفل مخصوص کودک نیز وجود دارد. در این خالت اگر ۳۰ ثانیه بگذرد و عکس العملی صورت نپذیرد، به طور خودکار نمایشگر قفل می شود.
  4. در محدوده زمانی ۱ تا ۵ ساعت آبیاری های کاملی به وسیله این تایمر ها تنظیم می شوند. در این وضعیت هر گونه تغییراتی صورت بگیرد، به طور مشخص اطلاع رسانی می شوند.
  5. در حالتی این مدل ها را نیز می توان برای سیستم های مه پاش استفاده کرد.
  6. کالا های مورد نظر و انتخابی کاملا ضد آب هستند و اگر در برابر پاشیدن آب ها قرار بگیرند، به هیچ عنوان حالت زنگ زدگی پیدا نمی کنند و سالم باقی نمی مانند.

فروشندگان انواع تایمر آبیاری باغچه

فروشندگان انواع تایمر آبیاری باغچه با اعلام جایگاه خود به منزله فروشنده تایمر پمپ آبیاری باغچه، تجارت های استاندارد و بی شماری را در سطح کشور جاری می سازیم. 

نمونه هایی کوچک یا بزرگ از این ساخته های بی مانند را، در مرکز تجاری خود جمع آوری نموده و با طیف کلی در دسترس مشتری قرار می دهیم.

در این حالت محموله ها با نرخ هایی ارزان قیمت و پایین وارد لیست خرید می شوند و دامنه های تجاری، وسعت بیشتری پیدا می کنند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید