مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بررسی قیمت مه پاش در اهواز

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی عملکرد انواع مه پاشمزایا خرید عمده انواع مه پاش در اهواز

بررسی قیمت مه پاش اهواز متناسب با بازار و شرایط اقتصادی کشور مشخص می شود. برای مطلع شدن از قیمت روز این محصول می توانید، به مراکز مربوطه مراجعه کنید، دو عامل مهم کیفیت بالا و قیمت پایینش باعث افزایش فروش شده است. مه پاش ارزان قیمت و با کیفیت را از طریق وب سایت ما خریداری کنید، و از مزایای این خرید بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بررسی قیمت مه پاش در اهواز

بررسی عملکرد انواع مه پاش

بررسی عملکرد انواع مه پاش   مجموعه موتور و پمپ وظیفه تأمین فشار لازم را برای عملکرد مه پاش را به عهده دارد. شیلنگ‌های استاندارد آب فشار بالای تولید شده از هر پمپ را به محل خروج آب یعنی نازل‌ها می‌ رسانند، و آب پر فشار از مسیر نازل‌های مه پاش به بیرون پرتاب می‌شود. اجزای تشکیل‌دهنده یک سیستم مه پا استاندارد عبارت از:

  • مخزن آب برای مکان‌هایی که امکان اتصال ورودی پمپ به شیر آب مسر نیست، استفاده می شود، یا مثل مرغداری‌ها نیاز به افزودن مواد ضدعفونی به آب ورودی دارند.
  • فیلترها که قبل پمپ قرار می‌گیرند
  • پمپ فشارقوی
  • سیستم کنترلی برای تنظیم زمان خاموشی و روشنی سیستم که شامل تایمر یا سنسور رطوبت می باشد.
  • شیلنگ از جنس پلی آمید یا لوله استیل با فشار کاری 80 بار که وظیفه انتقال آب فشار بالا را در سیستم به عهده‌دارند
  • پایه نازل‌های مه پاش به‌صورت فیتینگی
  • نازل‌های مه پاش که وظیفه اسپری آب را دارند، و روی پایه نازل‌های مه پاش قرار می‌گیرند.

مزایا خرید عمده انواع مه پاش در اهواز

مزایا خرید عمده انواع مه پاش در اهواز مزایا خرید عمده انواع مه پاش در اهواز از نظر اقتصادی بسیار سود آور می باشد. دو عامل مهم کیفیت بالا و قیمت پایینش و سود آوریش باعث افزایش فروش شده است.

سیستم های مه پاش و رطوبت ساز امروزه در طیف وسیعی از صنایع و مشاغل به استفاده می شود. این دستگاه‌ها با ایجاد هوای خنک و مرطوب بازدهی تولید را بالا می برد. انواع مه پاش عبارت هستند از ؛

  • مه پاش پروانه ای و دیسکی، این مه پاش را می توان به کاربرد آن در مرغداری‌ها ، سالن‌های پرورش طیور ، گلخانه‌ها ، سالن پرورش قارچ و گاها دامداری‌ها و دامپروری‌ها استفاده نمود. در این مکان‌ها می‌توان از مه پاش دیسکی برای سم پاشی ، ضد عفونی و هوادهی نیز استفاده کرد. برای سم پاشی و ضد عفونی کردن محل با استفاده از رطوبت سازهای دیسکی کافی است، که در مخزن آنها مواد ضدعفونی کننده قرار داد.
  • مه پاش پلی اتیلنی یا رطوبت ساز التراسونیک، رطوبت ساز‌های التراسونیک در صنایعی همچون نساجی، چاپخانه‌ها، سردخانه‌ها، چای سازی‌ها، کارخانجات تولید دخانیات، کارخانه‌های بسته بندی گوشت، آزماشگاه‌های تولید حشرات مفید، کشتارگاه‌های دام و طیور، گلخانه‌های پرورش گیاهان هیدروپونیک و انبارهای صیفی‌جات مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • مه پاش نازلی، مه پاش‌های نازلی می‌توان در تأمین رطوبت و خنک سازی محیط هایی همچون ویلاها، رستوران‌های فضا باز، مرغداری‌ها، سالن‌های گلخانه‌ای، پرورش قارچ، دامداری‌ها و گاو داری‌ها استفاده کرد.
محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید