مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش لوله ماکارونی 6 میل در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع لوله ماکارونی 6 میلمزایا خرید فله انواع لوله ماکارونی 6 میل

شما می توانید لوله ماکارونی 6 میل که یک لوله آبیاری قطره ای است را به صورت عمده از مرکز پخش لوازم آبیاری با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. ما در این مقاله تمام انواع لوله ماکارونی را معرفی خواهیم نمود و درباره مزیت های خرید کلی آن سخن خواهیم گفت. اگر تمایل دارید آگاهی بیشتری در خصوص این لوله به دست آورید، لطفاً این پست را تا آخر دنبال نمایید.

مرکز پخش لوله ماکارونی 6 میل در تهران

معرفی انواع لوله ماکارونی 6 میل

معرفی انواع لوله ماکارونی 6 میل این بخش به معرفی انواع لوله ماکارونی 6 میل اختصاص دارد. اما لازم است پیش از آن کمی درباره خود این لوله و ویژگی های آن سخن گفته شود. همچنین این موضوع که این لوله کم قطر با چه هدفی ساخته می شود باید مورد بحث قرار گیرد.

لوله ماکارونی یا همان لوله اسپاگتی یک لوله نرم و منعطف می باشد که بیشتر برای سستم آبیاری قطره ای و با هدف وصل کردن قطره چکان به لوله اصلی از آن استفاده می نمایند. نام دیگری که ممکن است برای این لوله در دنیای تجارت شنیده باشید، لوله کولری می باشد.

این لوله در سایز های با قطر کم از حدود 4 میلیمتر تا 6 میلیمتر در بازار عرضه می شود. جنس آن به دلیل نیاز به خاصیت انعطاف پذیری از پلی اتیلن می باشد. عموماً کلاف هایی که برای حجم زیاد عرضه می شوند 500 متر و 1000 متر می باشند. البته در نوع فله، آن را وزن کرده و از حدود 5 کیلو تا 50 کیلو به فروش می رسد.

این اسپاگتی های پلی اتیلنی در فضا ‌های سبز شهری، گلخانه ها و باغ و باغچه ها به کار می روند و هدف از نصب آن‌ ها این است که آب به طور دقیق در محل مورد نظر و پای گیاه داده شود.

لوله های کولری را بر اساس متراژ، وزن، حجم سفارش، مواد به کار گرفته شده در لوله، درجه کیفی آن و نرخ تورم و ارز نرخ گذاری می نمایند.

مزایا خرید فله انواع لوله ماکارونی 6 میل

مزایا خرید فله انواع لوله ماکارونی 6 میل خرید فله انواع لوله ماکارونی 6 میل مزایایی در بر دارد که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد:

آگاهی از سالم بودن کالا و عدم پارگی و یا سوراخ در آن ‌ها؛ به دلیل این که این محصولات بسته بندی نشده و به صورت فله عرضه می گردند، از قیمت پایین تری برخوردارند؛ همچنین اگر از مرکز پخش آن نیز این لوله ها را تهیه نمایید، می توانید به صورت عمده کالا های با کیفیت را با بهترین قیمت سفارش دهید.

برای آگاهی از قیمت لوله های ماکارونی و سایر خدمات، با همکاران مجرب ما در تماس باشید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید