مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع لوله آبیاری غرقابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع لوله آبیاری غرقابیبررسی بازار عرضه انواع لوله آبیاری غرقابی

فروش لوله آبیاری غرقابی که یک لوله آبیاری پلی اتیلنی می باشد، موضوع اصلی بحث ما در این مقاله است. همچنین در این نوشته شما را با سیستم آبیاری غرقابی و انواع لوله هایی که در آن به کار می رود آشنا خواهیم نمود تا بتوانید در هنگام خرید این تجهیزات، محصول مورد نظر را انتخاب نمایید. از سوی دیگر نیز به بررسی بازار لوله آبیاری زیر سطحی و غرقابی نیز اشاره ای خواهیم داشت.

فروش انواع لوله آبیاری غرقابی

آشنایی با انواع لوله آبیاری غرقابی

آشنایی با انواع لوله آبیاری غرقابی پیش از این که بخواهیم شما را با انواع لوله آبیاری غرقابی آشنا نماییم لازم است که مختصری درباره آن با شما سخن گفته شود.

آبیاری غرقابی یکی از روش های سنتی آبیاری می باشد که خود آن را به سه دسته آبیاری کرتی، آبیاری سیلابی و آبیاری نواری تقسیم بندی نموده اند.

در این روش غرقابی، لایه چند سانتی متری از آب را بر روی سطح خاک به صورت زیاد رها می سازند تا سبب آبرسانی به ریشه گیاهان تا عمق مد نظر گردد. از مزیت های این روش این است که برای استفاده از آن به نیروی کاردان و ماهر نیاز چندانی نیست و برای خاک های شور گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

امروزه برای کاهش مصرف آب از روش های زیر سطحی برای آبیاری استفاده می کنند. زیرا وقتی لوله ها در زیر بستر کشت مدفون شوند، تابش خورشید کمتر بر آب اثر گذاشته و آن را تبخیر می کند. از سوی دیگر یکنواختی پخش آب بر سطح خاک بالا می رود.

از آنجایی که دبی آب در سیستم های غرقابی باید بالا باشد، نیاز به لوله هایی دارند که بتوانند حجم زیاد آب را در مدت زمان کم به محصول برسانند. بنابراین لوله های آبیاری غرقابی قطر روزنه خروجی بزرگی باید داشته باشند تا بتوانند این مقدار آب را به انتهای زمین در مدت زمان برنامه ریزی شده برسانند.

این لوله ها انواع زیادی دارند که از آن جمله می توان به انواع دریچه دار یا همان هیدرو فلوم ها اشاره کرد که در قطر های متنوع و فاصله دریچه های گوناگون بر اساس نیاز زمین کشت طراحی می گردند.

بررسی بازار عرضه انواع لوله آبیاری غرقابی

بررسی بازار عرضه انواع لوله آبیاری غرقابی برای بررسی بازار انواع لوله آبیاری غرقابی باید به مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در کشور های هدف توجه ویژه داشت. آشنایی با این مسائل سبب می شود تا سرمایه گذار تصمیم درستی را در راستای تجارت خویش در پیش گیرد. 

به عنوان مثال در کشوری مانند ایران باید دید آیا کشاورزان به استفاده از سیستم آبیاری سنتی غرقابی برای مزارع برنج در شمال تمایل دارند، آنگاه برای بازار فروش لوله های این سیستم اقدام نمود. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید