مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه انواع پایه نگه دارنده لوله ماکارونی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مختصر مطالبی درباره پایه نگه دارنده لوله ماکارونیراهنمای خرید انواع پایه نگه دارنده آبیاری

هنگام طراحی بسیاری از سیستم های آبیاری با لوله ماکارونی نیاز به استفاده از پایه های نگهدارنده در مقیاس بالا می باشد. این محصولات در انواع گوناگون با کیفیت های متفاوت موجود می باشند که هرکدام مختص به یک نوع از لوله ها می باشند.

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه پایه نگه دارنده لوله ماکارونی آمادگی عرضه این محصول به صورت تعداد و یا عمده در بالاترین کیفیت به سراسر ایران را دارد.

ارائه انواع پایه نگه دارنده لوله ماکارونی

مختصر مطالبی درباره پایه نگه دارنده لوله ماکارونی

مختصر مطالبی درباره پایه نگه دارنده لوله ماکارونی در حال حاضر انواع تجهیزات آبیاری برای مزارع و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد، تجهیزاتی نظیر آبیاری بارانی، قطره ای و طرح های دیگر. این تجهیزات آبیاری بر پایه لوله های ماکارونی یا به اصطلاح اسپاگتی بنا می شوند که هر کدام به طور تقریبی 6 میلیمتر قطر دارند. این لوله ها باید در سرتاسر مزرعه یا باغ و گلخانه پراکنده شوند و به عمل آبیاری بپردازند. جایگیری مناسب، محکم و دقیق این لوله ها بسیار حائز اهمیت است به طوری که اختلال در جایگیری لوله ها می تواند سبب خسران گردد.

پایه های نگه دارنده وظیفه تثبیت این لوله ها را دارند تا عمل آبیاری به طور دقیق و بدون اشکال انجام گردد. این پایه ها از جابه جایی و تکان خوردن لوله جلوگیری می کنند. در صورتی که لوله های ماکارونی به هر دلیلی از موقعیت خود منحرف شوند عمل آبیاری دچار مشکل شده و گاهی خارج شدن یک بخش از لوله ممکن است بخش بسیار گسترده دیگری را نیز دچار مشکل و وقفه در آبیاری کند. علاوه بر این موارد عدم استفاده از پایه نگه دارنده ممکن است سبب پارگی و یا انسداد لوله نیز گردد.

طرز کار این پایه ها بدین صورت است که به صورت میخ در خاک فرو رفته و قسمت منحنی و حلقه مانند سر پایه، لوله را به طور محکم در جای خود نگه می دارد. بنابراین لوله به هیچ وجه در اثر برخورد هنگام رفت و آمد و یا عوامل دیگر از محل قرار گیری خود منحرف نمی شود. پایه های نگه دارند لوله ماکارونی علاوه بر لوله ها می توانند جهت تثبیت موقعیت نازل آبیاری نیز مورد استفاده قرار گیرند.

راهنمای خرید انواع پایه نگه دارنده آبیاری

راهنمای خرید انواع پایه نگه دارنده آبیاری برای خرید پایه نگهدارنده لوله آبیاری بهتر است ابتدا به کارشناسی و بررسی دقیق سیستم آبیاری خود بپردازید تا بتوانید بهترین نوع از پایه را انتخاب نمایید. سعی کنید این پایه ها را از مراکز معتبر و با سابقه تهیه کنید چراکه این محصول با کیفیت های گوناگون و برندهای متفاوتی به فروش می رسد که برخی از آنها به هیچ وجه کارایی لازم را ندارند.

در حال حاضر علاوه بر عرضه انواع پایه نگهدارنده در این مرکز، امکان کسب مشاوره نیز وجود دارد. بدین منظور می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار گیرد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید