مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع نوار آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نوار آبیاری تیپ 20 سانتیفروشندگان انواع نوار آبیاری بارانی

قیمت انواع نوار آبیاری بارانی توسط اتحادیه فروش این محصولات،  با توجه به نوع و کیفیت مواد اولیه تعیین می شود. این نمایندگی با عرضه انواع نوار آبیاری با کیفیت های گوناگون و قیمت های مناسب موجب شده است که بیشتر کشاورزان این محصول را از این مرکز خریداری نموده تا خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی داشته باشند.

 نوار تیپ آبیاری بارانی در متراژهای گوناگونی در این نمایندگی موجود می باشد.

قیمت انواع نوار آبیاری بارانی

مشخصات نوار آبیاری تیپ 20 سانتی

مشخصات نوار آبیاری تیپ 20 سانتی از مشخصات نوار آبیاری تیپ ۲۰ سانتی ضخامت کم این محصول و تحمل مقدار فشار وارده بر آن می باشد که این نوع از نوار آبیاری را از دیگر محصولات متمایز ساخته است. این نوع نوار در رول های بیش تر از ۱۰۰۰متر می باشند که فاصله بین درزهای آن ها حدود ۲۰سانت است.

این نوارها قابلیت نصب آسانی دارند و همین امر موجب شده بیش تر کشاورزان برای آبیاری باغ های خود این نوع نوار را انتخاب کنند. از دیگر مزایا استفاده از این جنس، صرفه جویی در مصرف آب می باشد. معمولا این نوارها قابلیت تنظیم شدن دارند که از هدر رفتن آب جلوگیری می کنند. این نوارها دارای جنس پلیمری هستند که بر روی آن ها جلبک نمی چسبد و همین خود یک مزیت برای این نوارها می باشد.

در بازارهای داخلی کشورمان این نوارها در نوع خارجی و ایرانی موجود هستند. نوع ایرانی این محصول توسط شرکت های تولیدی و با استفاده از مواد درجه یک و مرغوب تهیه می گردند و به جرات می توان گفت با نوع خارجی آن برابری می کنند.

فروشندگان انواع نوار آبیاری بارانی

فروشندگان انواع نوار آبیاری بارانی فروشندگان انواع نوار آبیاری بارانی با عرضه این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته اند مشتریان بسیاری را جذب خرید این محصول نمایند. دلیل قیمت مناسب بودن انواع مختلف این نوار که توسط این فروشگاه به فروش می رسد، خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات از شرکت‌های تولید کننده می باشد.

البته باید ذکر شود قیمت انواع نوار آبیاری با توجه به میزان ضخامت آن ها و نوع مواد اولیه که برای تهیه این محصول استفاده شده است مختلف می باشد. اما به طور کلی این مرکز با در نظر گرفتن توانایی خرید مردم برای تهیه این محصولات قیمت آن ها را کاهش داده تا بتواند هم سود فروش خود را بیش تر نماید و همین که موجب جذب مشتریان بیش تر برای خرید این محصولات گردد.

انواع نوار آبیاری کنار دوخت که توسط این مرکز به فروش می رسد دارای اندازه های گوناگونی است که برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. امروزه کشاورزان بسیاری این کالا را برای خرید انتخاب می نمایند به این خاطر که این محصول از دوام بالاتری برخوردار می باشد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید