مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید لوازم آبیاری قطره ای در شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لوازم آبیاری تحت فشارخرید عمده لوازم آبیاری قطره ای در شیراز

شما می توانید انواع لوله آبیاری قطره ای و تایمر آبیاری قطره ای را از مرکز تولید لوازم آبیاری قطره ای شیراز با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده خریداری نمایید. برای آشنایی بیشتر شما با لوازم آبیاری تحت فشار به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. بنابراین اگر می خواهید با این تجهیزات بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می نماییم که تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید.مرکز تولید لوازم آبیاری قطره ای در شیراز

معرفی لوازم آبیاری تحت فشار

معرفی لوازم آبیاری تحت فشار شاید لازم باشد پیش از معرفی لوازم آبیاری تحت فشار که موضوع مورد بحث در این بخش از متن است، شما را بیشتر با این سیستم ها آشنا نماییم.

سیستم تحت فشار همانطور که از نامگذاری آن نیز مشخص می باشد، نوعی سیستم برای آبیاری گیاهان می باشد که برای رساندن آب پای گیاه باید بر نیروی جاذبه زمین غلبه کند. به عبارت واضح تر باید بگوییم که از وسیله ای باید استفاده نمود تا آب را به ارتفاع های بالاتر منتقل نماید.

این وسیله که برای اعمال فشار در این سیستم ها به کار برده می شود، پمپ نامیده می شود. پمپ ها با فشار کارکرد متفاوت در سیستم های تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرند. دو نوع سیستم بارانی و قطره ای در گروه تحت فشار ها قرار گرفته اند. سیستم های آبیاری قطره ای اصولاً کم فشار هستند و بعضی از انواع سیستم های آبیاری بارانی با فشار کارکرد بالا راه اندازی می شوند.

برخی دیگر از لوازمی که در آبیاری تحت فشار به کار برده می شوند نظیر لوله های اصلی، لوله های فرعی، لوله های ماکارونی، رایزر ها، آبپاش ها، دریپر ها، کمربند ها، تبدیل ها، زانویی، چپقی، بست های ابتدایی، بست های انتهایی و رابط ها می باشند.

عملکرد سیستم های تحت فشار به طور کلی به این طریق است که آب از مخزن اصلی توسط پمپ با فشار معینی وارد لوله های اصلی و نیمه اصلی شده، سپس به لوله های فرعی هدایت می گردد. در آنجا توسط آبپاش ها و یا دریپر هایی که بر روی خط لوله سوار هستند آب پای گیاه ریخته می شود. در این میان انواع اتصالات درون خط با هدف ارتباط دادن خطوط لوله به یکدیگر استفاده می شود.

خرید عمده لوازم آبیاری قطره ای در شیراز

خرید عمده لوازم آبیاری قطره ای در شیراز شما می توانید لوازم آبیاری قطره ای شیراز را به صورت عمده از این مرکز تهیه نمایید.

اگر در زمینه قیمت تجهیزات و یا سایر خدمات این مجموعه پرسشی دارید، با کارشناسان حرفه ای ما تماس برقرار نمایید. همکاران ما به تمام سوال های شما در این زمینه پاسخ خواهند داد و به راهنمایی و مشاوره شما خواهند پرداخت.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید