مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع لوله آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع لوله پلی اتیلن نرم آبیاری قطره ایپخش کننده لوله آبیاری قطره ای در تهران

امروزه استفاده از لوله آبیاری قطره ای در بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است چرا که استفاده بی‌رویه از آب در این بخش می‌تواند به سرعت کشور‌ها را به سمت خشکی و مشکلات ناشی از آن پیش ببرد از همین رو استفاده از این لوله‌ها امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و فروش انواع لوله آبیاری قطره‌‌ای نیز روند افزایشی استفاده از لوله‌های آبیاری را به وضوح نمایان نموده است.

فروش انواع لوله آبیاری قطره ای

مشخصات انواع لوله پلی اتیلن نرم آبیاری قطره ای

مشخصات انواع لوله پلی اتیلن نرم آبیاری قطره ای انواع لوله آبیاری کشاورزی که به نام لوله پلی اتیلن آبیاری قطره‌‌ای شناخته می‌شوند از مشخصاتی مانند نرمی لوله برخوردارند، از آنجایی که این لوله‌ها عموما بر روی سطح خاک در زمین‌های کشاورزی و یا باغ‌ها استفاده می‌شوند و مستقیما با خاک و سنگ در تماس هستند می‌بایست از نرمی مطلوبی برخوردار باشند تا مانع از شکستگی و ایجاد ترک شود، همین نرمی نیز در استفاده از این لوله‌ها به جهت مواقعی که نیاز به عبور از پیچ‌ها می‌باشد بسیار کمک کننده است؛ لوله‌هایی که از انعطاف پذیری مناسبی بر اساس قطر خود برخوردار نباشند و یا شکننده و ترد باشند به هیچ عنوان مناسب نخواهند بود.

لوله‌های پلی اتیلن به علت مقاومت بالای که در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند کاملا مناسب برای محیط‌های روباز می‌باشند چرا که نور آفتاب بر آنها تأثیر گذار نخواهد بود و کارایی لوله‌ها را مختل نخواهد کرد، علاوه بر آن سرما نیز مشکلی در لوله‌ها ایجاد نخواهد نمود، به طور کلی لوله‌های پلی اتیلن برای استفاده در هر نوع شرایطی کاملا مناسب می‌باشند.

طول عمر بالای این لوله‌ها از دیگر مشخصه‌های بارز لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد که باعث گردیده علاوه بر قیمت مناسب آن مرقوم به صرفه نیز باشد.

این لوله‌ها در قطرهای متفاوتی تولید می‌گردند و در کلاف‌هایی با متراژهای مختلف برای فروش عرضه می‌شوند که در بین انواع قطرها، لوله ۱۶ میلیمتری از پر کاربرد‌ترین انواع مختلف لوله پلی اتیلن آبیاری می‌باشد.

پخش کننده لوله آبیاری قطره ای در تهران

پخش کننده لوله آبیاری قطره ای در تهران همانطور که اشاره شد کیفیت لوله آبیاری پلی اتیلنی بسیار حائز اهمیت می‌باشد، بارزترین نکته ظاهری کیفیت لوله نرم و انعطاف پذیر بودن آن می‌باشد، در صورتی که لوله پلی اتیلن از این ویژگی برخوردار نباشد و شکننده و خشک باشد نشان دهنده بی‌کیفیتی آن است که عموما به علت استفاده از مواد اولیه نامرغوب و دست دوم در تولید می‌باشد. از همین رو بسیار مهم و ضروری می‌باشد که خرید خود را از یک پخش کننده معتبر و نامی انجام دهید تا از کیفیت لوله‌های پلی اتیلن اطمینان خاطر داشته باشید در غیر اینصورت و با خرید لوله بی‌کیفیت قطعا با مشکلات عدیده‌‌ای برخورد می‌نمایید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید