مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان لوله بارانی سوراخ دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع لوله بارانی سوراخ داربررسی دقیق قیمت لوله بارانی سوراخ دار

لوله بارانی سوراخ دار جزو آن دسته از لوله های پر کاربرد می باشد که امروزه در شرکت های زیادی در کشور ایران تولید شده و به بازار فروش ارائه می شود.

کیفیت بالای این محصول ایرانی، موجب شده است در حال حاضر صادرات آن به دیگر کشورها نیز انجام شود که صادرکنندگان همواره سعی می کنند، با کیفیت ترین نوع این لوله را جهت ارسال به خارج از کشور انتخاب نمایند.

صادرکنندگان لوله بارانی سوراخ دار

مشخصات انواع لوله بارانی سوراخ دار

مشخصات انواع لوله بارانی سوراخ دار از جمله لوله های پر کاربرد در آبیاری می‌ توان به لوله بارانی سوراخ دار اشاره نمود که از جنس پلی اتیلن است به صورت تاشو تولید شده و جایگزین آبپاش ها و لوله های آبپاش در سیستم بارانی کلاسیک می باشد.

در خصوص مشخصات این نوع لوله آبیاری منفذدار باید بدانید که قیمت این لوله ها ارزان تر بوده و از آنجایی که وزن بسیار سبکی دارد جابجایی آن بسیار راحت می باشد و از طرفی قابلیت تاشو این لوله ها، این امکان را به وجود آورده که فضای بسیار کمی برای انبارش احتیاج می باشد.

همچنین لازم است بدانید روی این لوله ها پنج سوراخ وجود داشته که این سوراخ ها منجر به خروج آب از لوله خواهد شد که این عملیات همانند پاشش آب پاش می باشد. سوراخ هایی که بر روی این لایه تعبیر شده است در هر ۳۰ سانتی متری بوده و لوله به وسیله چند نگاهدارنده در طول مسیر بر روی آن مهار می گردد.
یکی از مهمترین موارد استفاده از این لوله برای آبیاری اولیه زمین های مختلف به خصوص گندم و جو بوده که جهت سبز نمودن محصول از آن استفاده می شود. در ابتدای کشت مزارع دیم، آبیاری مزارع سبزیجات، هویج، کاهو و آبیاری سیر، پیاز و زعفران نیز این لوله در بین انواع لوله آبیاری کاربرد بیشتری دارد زیرا با وجود آبیاری یکنواخت به دلیل فرم سوراخ‌ ها و ریز بودن ذرات آب، رویش محصولات یکنواخت خواهد شد.

بررسی دقیق قیمت لوله بارانی سوراخ دار

بررسی دقیق قیمت لوله بارانی سوراخ دار استفاده های متعدد از لوله بارانی سوراخ دار در حال حاضر موجب شده است که برندهای مختلف این محصول را تولید کنند که این امر موجب می‌ شود قیمت این لوله ها متفاوت شود.
اگر بخواهیم به بررسی دقیق قیمت لوله بارانی سوراخ دار پردازیم باید توجه داشته باشید از آنجایی که این لوله ها در این اینچ های متفاوت تولید می شود طبیعتاً قیمتی که برای فروش آن در نظر گرفته می شود متفاوت می باشد.

حال هنگامی که شما به عنوان خریدار عمده قصد تهیه این نوع لوله را داشتید میتوانید از فروشندگان مستقیم، در خصوص قیمت محصول اطلاعاتی به دست آورید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید