مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده معتبر نوار تیپ آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مختصر مطالبی درباره نوار تیپ آبیاریبهترین واردکننده نوار تیپ آبیاری قطره ای

نوار تیپ یکی از تجهیزات کاربردی و پرمصرف در صنعت کشاورزی و آبیاری است. این محصول کمک شایانی به پیشگیری از هدررفت آب می کند و دارای نمونه های مختلفی است که با توجه به نوع محصول زراعی باید مورد استفاده قرار می گیرد. فروشنده معتبر نوار تیپ آبیاری قطره ای انواع این محصول را با ضمانت کیفیت و به روش های مختلف حضوری و یا غیر حضوری به فروش می رساند.

فروشنده معتبر نوار تیپ آبیاری قطره ای

مختصر مطالبی درباره نوار تیپ آبیاری

مختصر مطالبی درباره نوار تیپ آبیاری نوار تیپ آبیاری در دو نوع پلاک دار و درز دار ساخته می شود که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. نوع پلاک دار به صورت قطره چکان عمل می کند که سوراخ های در فواصل مشخص بر روی نوار تعبیه شده و آب به صورت قطره ای خارج می شود. از این محصول برای کاشت گیاهان ردیفی استفاده زیادی می کنند. نوار تیپ درز دار در قسمت بغل نوار درزهای زیگزاگ شکلی وجود دارد که آب به این وسیله خارج می شود. از ویژگی های انواع نوار تیپ آبیاری می توان به کیفیت بالا، مقاوم بودن در برابر ضربه و فشار، مقاومت بالا در برابر نور خورشید و سایر عوامل جوی، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی و لسیدی، نصب آسان، وزن سبک و جابجایی راحت و … اشاره کرد.

انواع نوار آبیاری در نمونه های مختلف نوار تیپ آبیاری قطره‌ای و نوار آبیاری بارانی با استفاده از مواد پلی اتیلنی مرغوب در شرکت های تولید کننده توسط تکنولوژی مدرن ساخته می شود. امروزه استفاده از نوار تیپ به دلیل مزیت های فراوان در کشاورزی رایج شده است و بسیاری از باغداران و کشاورزان برای صرفه جویی در مصرف آب و کمک به رشد بهتر گیاه همچنین آبیاری یکنواخت و منظم از این نوار بهره می برند. استفاده از این نوار مزیت های زیادی از جمله استفاده کمتر از سموم شیمیایی مختلف، پیشگیری از رشد علف های هرز، جلوگیری از فرسایش خاک و … را به همراه دارد.

بهترین واردکننده نوار تیپ آبیاری قطره ای

بهترین واردکننده نوار تیپ آبیاری قطره ای بهترین شرکت وارد کننده نوار تیپ آبیاری قطره‌ای انواع این محصول را با ضمانت کیفیت و در حجم بالا از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی وارد کشور می کند. نوار تیپ آبیاری ایرانی و خارجی از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت بوده و مشتری بر حسب نیاز و بودجه خود می تواند محصول دلخواه را خریداری کند.

یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش انواع نوار تیپ آبیاری ایرانی و خارجی همین شرکت می باشد که انواع این محصول را با کیفیتی مرغوب و قیمتی ایده آل  به صورت عمده به مشتریان ارائه می کند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید