مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش شلنگ آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات شلنگ ویژه آبیاری قطره ایتوزیع کنندگان شلنگ آبیاری قطره ای

با پیشرفت های همه جانبه علم و تکنولوژی در دهه های اخیر پیرامون حوزه کشاورزی و به ویژه علوم آب، شاهد گسترش هر چه بیشتر نظام آبیاری در باغ ها، گلخانه ها و مزارع بوده ایم. بهره برداری از شلنگ های آبیاری قطره ای کمک می کند تا آب همواره در طول فصل زراعی در اختیار گیاه قرار داشته باشد. جهت تهیه محصولی باکیفیت و ماندگار از شرکت فروش شلنگ آبیاری قطره ای در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 

شرکت فروش شلنگ آبیاری قطره ای

مشخصات شلنگ ویژه آبیاری قطره ای

مشخصات شلنگ ویژه آبیاری قطره ای بیشترین حجم از آب شرب کشور در بخش کشاورزی استفاده می شود. البته بیشترین میزان تلفات آب نیز در همین حوزه وجود دارد. در واقع با استفاده بی رویه از منابع آبی کشور در طی سالیان اخیر، حجم وسیعی از آب های زیر زمینی از بین رفته است.

همان طوری که می دانید یکی از ارکان اصلی برای رشد هر گیاهی آب می باشد که هر گیاهی نیاز آبی منحصر به فردی دارد. آب پاشی به صورت دستی با شلنگ معمولی جدای از مسائل کمبود آب، در حوزه های کوچک قابل اجرا می باشد.

اما در باغ های چند صد هکتاری و گلخانه های وسیع که روزانه گیاهان نیاز به آبیاری دارند، بهترین گزینه استفاده از آبیاری قطره ای می باشد. شلنگ های پلی اتیلنی بکار رفته در این محصولات، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان تغییری در بافت آنها صورت نمی گیرد.

در برابر گرمای بالای تابش خورشید در باغ های وسیع و همین طور گلخانه ها، که دمای هوا بالاتر از بیرون می باشد تغییری در بافت آنها صورت نمی پذیرد. این محصولات منافذ ریزی بر روی آنها تعبیه شده تا آب در طول مسیر به صورت یکنواخت پخش گردد.

توزیع کنندگان شلنگ آبیاری قطره ای

توزیع کنندگان شلنگ آبیاری قطره ای انواع شلنگ آبیاری بارانی مناسب برای استفاده در زمین های پرورش سبزیجات، گیاهان ساقه کوتاه، پیاز، زعفران و همین طور هویج می باشند. بوسیله بهره برداری از این محصول آب به صورت ذرات بسیار ریز تراوش شده و تقریبا هر لوله 100 متری توانایی پوشش 1000 متر مربع را دارد.

با فشار 2 اتمسفری تا 5 متر آب را به صورت 10 لیتر در ثانیه می پاشاند. از وزن مناسبی برخوردار بوده و به راحتی قابل جابجایی می باشد. این مجموعه از برترین توزیع کنندگان شلنگ آبیاری قطره ای در منطقه بوده که مدت زمان زیادی در این حرفه مشغول به فعالیت می باشد.

کیفیت بالای اقلام و همین طور قیمت مقرون به صرفه آنها موجب شده تا خریداران و مشتاقان زیادی متقاضی خرید این اقلام کاربردی باشند. برای تهیه انواع شلنگ آبیاری قطره ای با شماره ای که در سایت درج شده تماس برقرار نمایید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید