مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان عمده میکروجت آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره میکروجت آبیاری بدانیدبررسی بازار میکروجت آبیاری در تهران

میکروجت آبیاری به یک وسیله پخش کننده کوچکی گفته می‌شود که معمولاً با استفاده از پلاستیک های مقاوم و کوچک تولید شده است و آب را به صورت ریز به اطراف زمین های کشاورزی و یا باغ ها پخش می نماید. کشاورزان و باغدارانی که از سیستم پیشرفته آبیاری استفاده می‌کنند، معمولاً به فروشندگان معتبر برای محصول مراجعه کرده و بهترین نوع آن را به صورت عمده و یا تکی خریداری نموده و از تمامی امکانات پیشرفته آن برخوردار می شوند.فروشندگان عمده میکروجت آبیاری

آنچه که باید درباره میکروجت آبیاری بدانید

آنچه که باید درباره میکروجت آبیاری بدانید این روزها بسیاری از کشاورزان و باغداران برای استفاده بهینه از آب و همچنین صرفه‌جویی در مصرف آب های کشاورزی خود به استفاده از روش های پیشرفته و نوین آبیاری روی آورده اند که یکی از بهترین لوازم آبیاری قطره ای در این زمینه میکروجت می باشد.
در این نوع سیستم شعاع پوشش دهی قسمتهای مورد نظر کم می باشد، به همین سبب می‌توان گفت میکروجت برای زمین‌های و باغ های کوچک انتخاب مناسبی است. اجزای اصلی تشکیل دهنده این سیستم عبارتند از:

  • خطوط  آبرسان اصلی
  • خطوط آبرسان فرعی
  • پاشنده میکروجت
  • ایستگاه پمپاژ
  • فیلتراسیون

در بسیاری از باغها و زمینهای کشاورزی از این سیستم علاوه بر آبیاری گیاهان و درختان، برای کنترل درجه حرارت داخل باغ نیز بهره گرفته می شود. در بسیاری از موارد میکروجت ها برای آبیاری خویش از آب های زیرزمینی و چشمه ها بهره می گیرد و این امر موجب می‌شود که هیچ علف هرزی در زمین های زراعی رشد نکند و در نتیجه نیازی به استفاده از سم علف کش وجود نداشته باشد.
در این شیوه آب به میزان بسیار کمی تبخیر می‌شود و همین امر صرفه جویی های فراوانی را با خود به همراه می‌آورد. میکروجت ها معمولاً با استفاده از پلی اتیلن ساخته می‌شوند و در اندازه‌های مختلف و زاویه‌ای ۹۰، ۱۸۰ و ۳۶۰ درجه تولید شده و در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می‌گیرند.

بررسی بازار میکروجت آبیاری در تهران

بررسی بازار میکروجت آبیاری در تهران بازار فروش میکروجت پلی اتیلنی آبیاری در تهران با سایر شهرهای کشورمان این روزها بسیار گرم و پر رونق است؛ چرا که این نوع لوله ها مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و دماهای مختلف دارند و با گذر روزها و سال ها دچار خوردگی و پوسیدگی نمی‌شوند.
همچنین به سبب اینکه در ساختار آنها از پلی‌اتیلن مقاوم استفاده شده است در نتیجه در مجاری لوله های مورد نظر گرفتگی مشاهده نمی‌شود و این سیستم آبیاری می تواند ساعت ها بدون وقفه به کار خود ادامه داده و سطح خاک زمینهای کشاورزی و باغی را به بهترین شکل ممکن آبیاری نماید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید