مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت بازرگانی پمپ آبیاری کشاورزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پمپ مورد نظر برای آبیاری کشاورزیخرید مرغوب ترین انواع پمپ آبیاری کشاورزی

شرکت بازرگانی پمپ آبیاری کشاورزی عرضه کننده انواع پمپ آبیاری دستی و پمپ آبیاری پدالی این محصولات را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خویش قرار می دهد. ما در این مقاله درباره این پمپ ها و روش کار آن ها با شما صحبت می نماییم. همچنین هدف از به کارگیری آن را برای شما بیان خواهیم نمود. اگر به این مطالب علاقه مند هستید، لطفاً با ما همراه باشید.

شرکت بازرگانی پمپ آبیاری کشاورزی

پمپ مورد نظر برای آبیاری کشاورزی

پمپ مورد نظر برای آبیاری کشاورزی در این بخش از متن قصد داریم درباره پمپ هایی صحبت نماییم که برای آبیاری محصولات کشاورزی و باغ های میوه مورد استفاده قرار می گیرند.

شاید بهتر باشد ابتدا به تعریف پمپ بپردازیم و سپس به کاربرد آن در کشاورزی اشاره نماییم. پمپ در واقع یک وسیله ای است که برای تامین فشار مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که سیالات را از یک ارتفاع پایین تر به یک ارتفاع بالاتر منتقل می نماید.

به عنوان مثال پمپ هایی که برای آبرسانی به زمین های کشاورزی به کار می‌ روند گاهی می توانند تا حدود 10 متر و یا بیشتر، آب را به بالا تر از سطح مخزن آن هدایت نمایند.

این تجهیزات تامین گر فشار انواع زیادی دارند از پمپ های دستی یا پدالی گرفته تا پمپ های برقی، همه در این دسته قرار دارند. البته توسط نحوه هدایت آب و مکش آن در پمپ ها سبب تشکیل گروه های مختلف این وسایل می شود که می توان به پمپ های شناور، حلزونی و یا گریز از مرکز اشاره داشت.

درباره مزیت های پمپ های پدالی که برای آبیاری به کار گرفته می‌ شوند می توان گفت که: این پمپ ها از هزینه خرید پایینی برخوردار بوده؛ نیاز به انرژی های الکتریکی و یا فسیلی ندارند و فقط با دست و یا پدال راه اندازی می شوند. به همین سبب برای مناطق دوردست بسیار کاربردی می باشند؛ می توانند در روز حدود 2 هکتار زمین را آبرسانی کرده و نزدیک به 10 متر فشار در لوله ایجاد نمایند؛ سبک هستند و به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد.

خرید مرغوب ترین انواع پمپ آبیاری کشاورزی

خرید مرغوب ترین انواع پمپ آبیاری کشاورزی شما می توانید مرغوب ترین انواع پمپ آبیاری کشاورزی را از این مرکز با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده خریداری نمایید.

آیا در عرصه صادرات پمپ کشاورزی به سایر نقاط جهان فعالیت می نمایید؟ اگر چنین است به شما توصیه می کنیم که خرید در حجم زیاد داشته باشید. زیرا از این طریق سود زیادی را کسب خواهید نمود.

برای دریافت پاسخ پرسش های خود در زمینه قیمت محصول و سایر خدمات این مجموعه با همکاران مجرب ما در تماس باشید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید