مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی عرضه میکروجت آبیاری 90 درجه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره میکروجت آبیاری بدانیدشرکت پخش میکروجت آبیاری در تهران

امروزه با توجه به کمبود منابع ابی و نبود فضای کافی برای کشت محصولات کشاورزی و … از ابیاری به روش قطره ای استفاده می کنند.میکروجت آبیاری از دسته ابزار الات مهم در حوزه ابیاری است که بسیار پرکاربرد است و نمایندگی های بسیاری در تهران و شهرستان ها این وسیله مهم را به مردم عرضه می کنند.

نمایندگی عرضه میکروجت آبیاری 90 درجه

آنچه که باید درباره میکروجت آبیاری بدانید

آنچه که باید درباره میکروجت آبیاری بدانید میکروجت ابیاری از لوازم مهم ابیاری در کشت محصولات کشاورزی در زمین های کشاورزی و گلخانه ها،فضای سبز و چمن پارک ها و … می باشد. این میکروجت ها باعث جلوگیری حداکثری از اتلاف اب می شود و رطوبت و دمای خاک را تنظیم می کند.هم چنین از این وسیله می توان برای پاشیدن انواع کود های ابی و سمپاشی در گلخانه ها و … استفاده کرد.

میکروجت های ابیاری بارانی را با نام های دیگری مثل اسپری جت، میکرو ابپاش و … هم می شناسند.در ابیاری قطره ای میکروجت ها انواع مختلفی دارند که میکروجت آبیاری 90 درجه،180 درجه و 360 درجه از انواع ان می باشد که متناسب با نوع ابیاری که قرار است انجام شود از ان ها استفاده می شود. فشار اب تاثیر مهمی روی خروجی این میکروجت ها دارد و اب را حدود 1 تا 1/5 متر به اطراف پخش می کند.
روش نصب میکروجت ها به یکدیگر شبیه است اما در بعضی اتصالات تفاوت اندکی مشهود است.برای نصب میکروجت ها باید فاصله بین ان ها رعایت شود. برای نصب باید فاصله 1 الی 2 متر لحاظ شود.همچنین برای اتصال این میکروجت ها می توان ان ها را مستقیما روی لوله های اب وصل کرد یا می توان روی پایه مخصوص خودش نصب شود.هم چنین برای ابیاری هوایی می توان ان را در ارتفاعات بلندی در هوا نصب کرد. مقدار اب مصرفی در این روش تقریبا بین 80 تا 130 لیتر در ساعت می باشد.

شرکت پخش میکروجت آبیاری در تهران

شرکت پخش میکروجت آبیاری در تهران همانطور که قبلا گفتیم با توجه به کمبود منابع ابی از ابیاری قطره ای استفاده می شود که با توجه به هزینه زیاد انرژی ها این نوع ابیاری مقرون به صرفه نیز می باشد.به همین دلیل میکروجت های ابیاری بیشتر از پیش مورد توجه کشاورزان و … قرار گرفته است.امروزه انواع مختلفی از میکروجت ها با کیفیت های مختلف توسط برند های زیادی ارائه می شود.

همچنین شرکت های بسیاری وجود دارد که اماده ارائه و پخش این لوازم به مشتریان می باشند.شرکت پخش میکروجت ابیاری در تهران اماده پخش هر گونه میکروجت به تهران و اقصی نقاط کشور با بهترین بسته بندی و بالاترین کیفیت ممکن و عدم نقص فنی می باشد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید