مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز پخش نوار آبیاری کناردوخت در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنای با سیستم آبیاری نواری تیپشرکت ارائه دهنده نوار آبیاری کناردوخت

نوار آبیاری کناردوخت یک روش آبیاری به صرفه و روشی مدرن و امروزی است که یک نوع تیپ آبیاری تحت فشار است که آب به صورت قطره ای و به وسیله لوله های پلاستیکی با فشار کمی در منطق و مزارع کشاورزی و مراتع گیاهان کاربرد دارد و آب را به ریشه گیاهان و به خاک انتقال می دهد.در این روش از هدر رفت آب صرفه جویی می شود و جایگزین خوبی نسبت به آبیاری به روش سنتی و قدیمی است.

مراکز پخش نوار آبیاری کناردوخت در تهران

آشنای با سیستم آبیاری نواری تیپ

آشنای با سیستم آبیاری نواری تیپ آبیاری نواری دو نوع دارد که نوع اول آبیاری با نوار درز دار و نوع دوم آبیاری با نوار های پلاک دار صورت میگیرد. موارد استفاده از این نوع نوار ها برای کشت های متراکم و ردیفی مانند سبزیجات و سیفی جاتی مانند پیاز و غلات و گندم و ذرت است.همچنین در گلخانه ها و فضاهای سبز و گل و گیاهان زینتی و گیاهان صنعتی از جمله آفتابگردان و کلزا و چغندر و ذرت نیز کاربرد خوبی دارد.همینطور که گفتیم دارای دو نوع پلاک دار و درزدار هستند که ما در اینجا در مورد نوار آبیاری بغل دوخت یا درز دار صحبت می کنیم.

قطر این نوار ۱۶ میلی متر است و روزنه های آن ۱۰ تا ۳۰ سانتی متر و ضخامت ۱۷۵ میکرون هستند.نوار آبیاری درزدار فاقد قطره چکان میباشد اما در کناره نوار درزهایی وجود دارد که حالت زیپی و زیگزاگ دارند که همین طراحی نوار فشار و قدرت آب را می گیرد و آب به صورت قطرهای از همین زیگزاگ ها و درزها خارج می شود.طول این نوارها و مدل آب دهی های مختلف آنها با توجه به نوع کشت و زمین به فروش می رسد.

نوار آبیاری پلی اتیلن:جنس نوار یا تیپ پلی اتیلن است و از موادی ساخته شده که در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش و همچنین تغیرات دما و گرما و سرما و پوسیدگی و نیز مواد شیمیایی و کود ها مقاومت دارد برخلاف لوله های پلی اتیلنی که جنسی سخت و غیر قابل انعطاف دارند جنس این نوارها نرم و کاملا منعطف هستند.ضخامت آنها کم است و مسطح هستند و وزن کمی دارند.

ویژگی ها و مزایای آبیاری نواری:

به دلیل وزن کم به راحتی جابه جا و نصب می شود.

به دلیل جنس پلی اتیلنی نوار و طرج زیگزاگی آنها رسوبات معدنی و جلبک و خزه در آن جمع نمیشود.

باعث رشد یکنواخت محصول و افزایش کیفیت آن محصول می شود.

بسیار سبک و مقاوم و کم هزینه است و استفاده از آن در مصرف آب صرفه جویی میکند.

شرکت ارائه دهنده نوار آبیاری کناردوخت

 

کارخانه های تولیدی بسیاری در جهت تولید و ارائه نوار آبیاری در دو نوع کناردوخت و پلاک دار مشغول به کارند.همچنین شرکت هایی در این جهت همکاری میکنند که وابسته به صنایع کشاورزی هستند و واسطه ای برای فروش محصولات کشاورزی و ابیاری گیاهان به حساب می آیند.خرید این محصول مقرون به صرفه است هم در جهت صرفه جویی در زمان و هم صرفه جویی در مصرف آب.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید