مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز واردات لوله خرطومی آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره لوله آبیاری خرطومی بدانیدبررسی قیمت روز لوله خرطومی آبیاری

مرکز واردات لوله خرطومی آبیاری سالانه مقادیر بالای از این محصول را وارد کشور می کند و در اختیار کشاورزان و صنعت گران قرار می دهد، لوله آبیاری کشاورزی کمک بسیار زیادی در این صنعت کرده است و کار آبیاری را بسیار آسان کرده است در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با لوله آبیاری خرطومی آشنا شوید.

مرکز واردات لوله خرطومی آبیاری

آنچه که باید درباره لوله آبیاری خرطومی بدانید

آنچه که باید درباره لوله آبیاری خرطومی بدانید

لوله آبیاری خرطومی از سه لایه داخلی و خارجی و میانی تشکیل شده است، لایه داخلی و خارجی از پی وی سی بسیار ضخیم به رنگ طوسی بوجود آمده است و لایه میانی هم از پی وی سی درست شده است و سفید رنگ می باشد.

سطح داخلی و خارجی این لوله ها صاف هستند به همین علت برای آبدهی زمین های کشاورزان یک گزینه بسیار مناسب می باشند، این لوله ها بسیار سبک وزن می باشند و دوام بالای در برابر  صدمات دارند و این محصول یک نارسانا می باشد. دارای کشش و انعطاف پذیری بالای هستند.

از کاربرد های آن می توان به استفاده آنها در پمپ ها برای مکش آب و انتقال دهنده فاضلاب ها، همچنین برای انتقال پودر ها هم مورد استفاده قرار می گیرد و به جز در صنعت کشاورزی در ساختمان سازی و شرکت آب و فاضلاب هم کاربرد دارد.

این نوع لوله در سایز ها و وزن های متنوعی تولید می شود، این لوله ها آبی که دارای حرارتی بین منفی ۴۰ و مثبت ۱۵۰ درجه سانتی گراد باشد مقاومت و دوام دارد. همچنین در طول های ۲۰ تا ۵۰ متر تولید می شوند.

لوله آبیاری قطره ای خرطومی یکی از مدل های این نوع لوله می باشد که بسیار پرطرفدار و پر فروش می باشند البته قابل ذکر است که این نوع لوله ها در گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بررسی قیمت روز لوله خرطومی آبیاری

بررسی قیمت روز لوله خرطومی آبیاری

در قسمت پایانی مطلب می خواهیم به قیمت روز لوله خرطومی آبیاری بپردازیم. 

برای اطلاع از این وسیله صنعتی باید قیمت روز را جویا شوید، چون قیمت بستگی به نوسانات بازار دارد و برای خرید این محصول باید قیمت روز را جویا شوید. البته قیمت این محصول بستگی به نوع ضخامت و مقداری که خریدار قصد خرید دارد بستگی دارد، چون که در خرید های عمده و طول بالا خریدار با کاهش قیمت رو به رو خواهد شد اما در مقادیر کم امکان کاهش قیمت وجود ندارد.

برای خرید این محصول باید به فروشگاه های مربوطه به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه کنید و پس از مشاهده لوله ها قیمت را جویا شوید و پس از تصمیم گیری خرید خود را انجام دهید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید