مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع مه پاش فضای باز

آنچه در این مقاله می خوانید...

به کارگیری سیستم مه پاش در رستوران هابررسی قیمت مه پاش فضای باز

سیستم مه پاش فضای باز در واقع سیستمی برای ایجاد سرمایش در فضاهای باز است که عملکرد خود را با پاشش آب انجام می ‌دهد.  این سیستم با نام ‌های متفاوت همانند سیستم رطوبت ساز، مه ساز یا فوگر در بازار شناخته شده است که تمامی این دستگاه عملکرد های مناسب دارند.  در مرکز توزیع انواع مه پاش، این سیستم ها در سایز و ابعاد متفاوت با کارایی های مختلف معرفی می شوند.

مرکز توزیع مه پاش فضای باز

به کارگیری سیستم مه پاش در رستوران ها

به کارگیری سیستم مه پاش در رستوران ها به کارگیری سیستم مه پاش فشار قوی در رستوران ها در زمانی صورت می پذیرد که دمای محیط بسیار بالا می رود و این سیستم به عنوان نوعی سیستم سرمایشی می تواند این افزایش دما را جبران کند. 

سیستم مه پاش رستوران به عنوان یک جداکننده گذرگاه و محل رستوران نیز مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر این برای افراد سیگاری که نیاز به فضای باز دارند مناسب است.

در هر حال مهم ترین موارد استفاده از سیستم های مه پاش در رستوران ها و کافی شاپ ها می توان در زمانی که میزهای رستوران پر از مشتری است و دمای رستوران بالا می‌رود اشاره کرد.

دستگاه مه پاش رستوران در واقع سیستمی برای ایجاد سرمایش در این فضاها است که با نام های مختلف در بازار موجود است و تمامی آنها عملکرد های یکسان دارند.

دستگاه های مه ساز رستورانی با سرمایش تبخیری کار می کنند و در این نوع دستگاه ها فرایند سرمایش زمانی صورت می گیرد که آب در هوای گرم تبخیر می شود و به این علت که تبخیر یک فرایند گرماگیر است باعث کاهش دما می شود و به خوبی در آب و هوای خشک کار می کند.  سیستم سرمایشی مه پاش به شرط استفاده از پمپ های فشار بالا در کافه و رستوران عملکرد بسیار مناسبی دارد.

بررسی قیمت مه پاش فضای باز

بررسی قیمت مه پاش فضای باز همان طور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم سیستم مه پاش فضای باز در بازار با نام ‌های تجاری متفاوت به فروش می ‌رسد و این محصول عملکرد های متفاوت در محیط های مختلف دارد. به عنوان مثال علاوه بر استفاده از سیستم مه پاش در رستوران ها از این سیستم در باغچه منازل ویلایی نیز استفاده می‌شود و این محصول با نام مه پاش باغچه در بازار به مشتریان معرفی می گردد.

در راستای بررسی قیمت انواع مه پاش فضای باز می توان گفت این محصولات در نمونه های فشار قوی، فشار ضعیف و فشار متوسط تولید می ‌شوند که مشتریان می‌توانند طبق محیط و فضایی که دارند نسبت به انتخاب این محصولات اقدام نماید و معمولاً از نمونه های فشار قوی برای رستوران ها که تجمع بسیار زیاد است، استفاده می شود و از نمونه های فشار متوسط و فشار ضعیف در باغچه ها و منازل استفاده می شود.  قیمت هر دلار از این محصولات در راستای استفاده از مواد اولیه و پارامترهای تولیدی مختلف در رنج های متفاوتی اعلام می شود.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید