مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت سازنده اتصالات آبیاری تحت فشار

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره انواع اتصالات آبیاری چه می دانید؟صادرات انواع اتصالات آبیاری تحت فشار

اتصالات آبیاری تحت فشار، نسل جدیدی از اتصالات آبیاری بوده که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد.

  این نمونه از اتصالات در صنعت کشاورزی بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و از این رو افراد زیادی تمایل به خرید آن را خواهند داشت.

و در همین راستا انواع مختلف از اتصالات مربوط به آبیاری تحت فشار، توسط شرکت سازنده این محصول تولید گردیده و در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

شرکت سازنده اتصالات آبیاری تحت فشار

درباره انواع اتصالات آبیاری چه می دانید؟

درباره انواع اتصالات آبیاری چه می دانید؟

اتصالات آبیاری از وسایل لازم و کاربردی بوده که عموما از جنس پلی اتیلن تشکیل گردیده است و در واقع از این اتصالات به منظور تنظیم فشار آب، آب بندی مطمئن، عوض کردن جهت جریان آب و عوض کردن اندازه لوله ها استفاده خواهد شد.

در حقیقت اتصالات آبیاری در سیستم های آبیاری مختلف، متفاوت بوده و معمولا در نمونه های اتصالات آبیاری بارانی، اتصالات آبیاری قطره ای و…… موجود می باشد.

اما به طور کلی اتصالات آبیاری شامل بست، زانویی، تبدیل، سه راهی و سر شلنگ ها می باشد.

در مجموع می توان گفت که تمامی اتصالات آبیاری از هدر رفت آب جلوگیری کرده و حتی هزینه کارگر برای آبیاری را به مقدار  قابل توجهی کاهش خواهد داد.

و از دیگر ویژگی های مفید اتصالات آبیاری، سهولت در استفاده از آن ها می باشد. به گونه ای که برای نصب آن ها نیاز به هیچ گونه تخصصی نداشته و صرفا با کمی دقت و به آسانی می توان آن ها را به درستی نصب نمود و حتی به راحتی باز و بسته خواهد شد.

هم چنین کیفیت این نمونه از اتصالات آبیاری به گونه ای بوده که در برابر کود های شیمیایی و مواد شیمیایی مقاوم بوده و دچار آسیب نمی گردند و از سویی دیگر  اتصالات آبیاری با کیفیت در برابر عوامل بیرونی مانند اشعه ماوراء بنفش خورشید و سرما از مقاومت خوبی برخوردار بوده و دچار پوسیدگی نخواهد شد.

در ضمن ساختار آن ها به گونه ای بوده که در برابر ضربات و فشار های داخلی و خارجی از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین با توجه به موارد گفته شده، اتصالات آبیاری از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و در ضمن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

صادرات انواع اتصالات آبیاری تحت فشار

صادرات انواع اتصالات آبیاری تحت فشار

امروزه ایران در صنعت تولید تجهیزات کشاورزی، از پیشرفت های چشمگیری برخوردار گردیده و در نتیجه انواع اتصالات آبیاری تحت فشار، با بهترین کیفیت در کشور تولید می گردد. به طوری که در داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

از این رو بخشی از اتصالات آبیاری تحت فشار، به کشور های دیگر صادر گردیده و به این صورت  در صادرات غیر نفتی گام عظیمی بر می داریم.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید