مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده تایمر آبیاری اتوماتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد تایمر آبیاری در کشاورزیقیمت بهترین انواع تایمر آبیاری اتوماتیک

تایمر آبیاری اتوماتیک یکی از تجهیزات مهم در صنعت کشاورزی می باشد که امروزه بسیار کاربرد دارد. با تنظیم نمودن این دستگاه می توان در ساعت و روز های مشخصی از هفته باغچه ها، زمین های کشاورزی و … را آبیاری کرد بدون اینکه آسیبی به گل و گیاهان وارد شود. این دستگاه دارای برندهای مختلفی می باشد که با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. فروش تایمر آبیاری اتوماتیک به صورت عمده و با قیمت مناسب توسط سایت های اینترنتی ما انجام می شود. 

فروش عمده تایمر آبیاری اتوماتیک

کاربرد تایمر آبیاری در کشاورزی

کاربرد تایمر آبیاری در کشاورزی امروزه به دلیل صرفه جویی در مصرف آب و همچنین اهمیت دادن به صنعت کشاورزی از تایمر آبیاری بسیار استفاده می شود، این دستگاه قابلیت برنامه ریزی برنامه های مختلفی چون آبیاری قطره ای و بارانی، سیستم مه پاش، گلخانه و … را دارد. 

از انواع تایمر آبیاری قطره ای می توان به تایمر آبیاری خانگی و تایمر آبیاری اتوماتیک می باشد که نوع خانگی آن معمولا برای مصارف خانگی چون باغچه، گلدان ها، جعبه های گل و گیاه و تغذیه حیوانات خانگی کاربرد دارد، این دستگاه به رشد گل و گیاهان بسیار کمک می کند و از هدر رفتن آب جلوگیری می کند. 

تایمر آبیاری اتوماتیک یکی از پر فروش ترین نوع این دستگاه می باشد که در آبیاری پروژه های قطره ای، سیستم های انتقال آب، قطع و وصل نمودن آبپاش ها در فضا های سبز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین کاربرد این تایمر می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • آبیاری باغ های بزرگ با بیش از 60 درخت اصلی
  • آبیاری زمین های کشاورزی و زراعی بزرگ 
  • آبیاری زمین های ورزشی و چمن استادیوم های فوتبال و گلف

قیمت بهترین انواع تایمر آبیاری اتوماتیک

قیمت بهترین انواع تایمر آبیاری اتوماتیک سیستم تایمر آبیاری قطره به عنوان یکی از به صرفه ترین روش های آبیاری شناخته شده است که آب را به ریشه گیاه رسانده و همچنین از تبخیر شدن آب جلوگیری می کند. با کمک این دستگاه می توان از خشک شدن گیاه و کمبود آب جلوگیری کرد. 

تایمر آبیاری باغچه به دو صورت تک خروجی و دو خروجی در بازار وجود دارد که با توجه به کاربرد و کارایی که دارد باید خریداری شود. قیمت تایمر آبیاری اتوماتیک به نوع و برند آن بستگی دارد، این دستگاه در برندهایی چون آکوا، بهکو، اوربیت، رین و ایران دریپ در بازار به فروش می رسد. 

امروزه با در دسترس بودن اینترنت انواع تایمر آبیاری به صورت غیر حضوری و مستقیم به فروش می رسد و شما با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر می توانید دستگاه را تهیه و خریداری کنید. همچنین می توانید قیمت روز دستگاه را به دست آورده و سپس اقدام به خرید کنید. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید