مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین تولیدکننده قرقره شلنگ جمع کن

آنچه در این مقاله می خوانید...

قرقره شلنگ جمع کن چیست؟قیمت انواع قرقره شلنگ جمع کن

قرقره شلنگ جمع کن از جمله مواردی است که به شکل گسترده ای در سطح کشور توزیع می شود. بهترین تولیدکننده قرقره شلنگ جمع کن توانسته است با تولید این محصول باکیفیت، طرفداران زیادی را از آن خود کند. اولویت بهترین تولیدکننده قرقره همواره کسب رضایت مردم می باشد. کسب رضایت مردم تنها با تولید یک کالای باکیفیت کسب می شود. اگر شما تمایل به خرید این کالای باکیفیت دارید می توانید از این فروشگاه اقدام به خرید کنید.

بهترین تولیدکننده قرقره شلنگ جمع کن

قرقره شلنگ جمع کن چیست؟

قرقره شلنگ جمع کن چیست؟

قرقره شلنگ جمع کن ساده یا هر گونه قرقره ی دیگری چون قرقره شلنگ جمع کن دیواری، وسیله ای است که با چرخش متناوب خود با سرعت بالا، شلنگ را به طور کامل جمع می کند و یک شلنگی را که طول بلندی دارد را به طور کامل جمع می کند. 

قرقره شلنگ جمع کن انواع گوناگونی دارد. این انواع قرقره ای که در سطح بازار موجود می باشد سبب شده تا هر فرد متناسب با نیاز خود آن را تهیه کند. هرچه طول یک شلنگی بیشتر باشد مسلما توان قرقره نیز باید بیشتر باشد تا بتواند آن را به خوبی جمع کند‌. 

توان یک قرقره با طولی که شلنگ دارد کاملا رابطه مستقیم دارد و در صورت هر گونه کم کاری از جانب هر کدام می تواند مشکل جدی را ایجاد کند. قرقره شلنگ جمع کن، سرعت های گوناگونی را می تواند از خود نشان دهد.

برخی از قرقره ها تنها برای یک سرعت مشخص تنظیم شده اند و با همان سرعت با قدرت زیاد شلنگ را کامل جمع می کنند. اما نوع دیگر قرقره که طراحی جدیدی را هم از آن خود کرده است، به دلیل داشتن موتور و یک سیستم پیجیده چرخش، توانسته است با سرعت متفاوتی به چرخش خود ادامه دهد و هیچ مشکلی را هم ایجاد نکند. این خود نکته مهمی می باشد.

قرقره به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود. این موارد عبارت اند از:

  1. دستی
  2. ماشینی

نوع دستی قرقره برای جمع کردن شلنگ هایی با طول کم ایجاد شده و نیازی نیست فرد از انرژی زیادی استفاده کند. اما نوع شلنگ ماشینی به دلیل اینکه دارای موتور جانبی می باشد، مسلما قدرت بیشتری دارد و متناسب با آن می تواند یک شلنگ سنگین با طول زیاد را جابه جا کند.

قیمت انواع قرقره شلنگ جمع کن

قیمت انواع قرقره شلنگ جمع کن

قیمت انواع قرقره شلنگ جمع کن موجود در بازار نشان می دهد که هر کدام از این قرقره ها براساس جنسی که دارند قیمت گذاری می شوند. هرچه قرقره روان تر باشد و بتواند با سرعت بیشتری شلنگ را جمع کند بدون اینکه هیچگونه آسیبی به آن وارد شود، از ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود.

خرید عمده و بدون واسطه مسلما به فرد خریدار سود بالایی می رساند. در حالت کلی خرید عمده و بدون واسطه افراد را متحمل به پرداخت هزینه کمتری وادار می کند. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید