مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده معتبر بست ابتدایی پیچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره بست ابتدایی پیچیبهترین فروشندگان بست ابتدایی پیچی

بست ابتدایی پیچی؛ یکی از انواع بست های مورد استفاده در لوله های پلی اتیلنی است. از این بست برای موارد بسیار زیادی از جمله در کشاورزی استفاده می شود.

فروشنده معتبر این بست هم فردی است که به ارائه این محصول نزد خریدار می پردازد و در مواردی به  آن مشاوره خواهد داد.

فروشنده معتبر بست ابتدایی پیچی

همه چیز درباره بست ابتدایی پیچی

همه چیز درباره بست ابتدایی پیچی انواع لوله های پلی اتیلن ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند و در واقع این مدل از لوله، نوعی لوله پلاستیکی ساخته شده از مواد پلیمری است که در سیستم های مختلف لوله کشی برای مقاصد گوناگون استفاده می شود.

مواد اولیه در تمام محصولات تولیدی مهم بوده و حرف اول را می زند. در مورد لوله پلی اتیلن نیز این موضوع صادق است.  ساختار شیمی لوله پلی اتیلن از چگالی بالایی برخوردار است و کاربرد مواد پلاستیکی از جمله لوله های پلی اتیلن در پروژه های مختلف بسیار بالا بوده است.

استفاده از این لوله ها، همواره رشد روز افزونی داشته است. این رشد روز افزون ناشی از پیشرفت های گسترده در تاسیسات تولید این صنایع می باشد و علاوه بر این، لوله های پلی اتیلن در فشارهای کاری مختلف وجود دارند.

استفاده از بست ابتدایی پلی اتیلن در این لوله اجتناب ناپذیر است و همواره یکی از الزامات در این لوله است. بست ابتدایی پیچی یکی از انواع بست ابتدایی در این لوله است و برای اتصال نوار تیپ آبیاری به لوله اصلی پلی اتیلن با ایجاد سوراخ به وسیله پانچ به همراه واشر سیلیکونی مورد استفاده قرار می گیرد. بست ابتدایی پیچی به روش تزریقی و با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک و قالب طراحی شده مخصوص، تولید می شود.

روش اتصال بست ابتدایی پیچی، بسیار سریع و آسان می باشد به اینصورت که ابتدا لوله اصلی پلی اتیلن به وسیله پانچ دستی یا پانچ برقی سوراخ می شود، سپس واشر سیلسکونی سایز 16 میلی متر در قسمت سوراخ شده نصب می شود. در مرحله بعد یک طرف بست ابتدایی پیچی که به صورت پیچ و مهره است را به تیپ نصب می کنیم، سپس سر دیگر اتصال ابتدایی را که 16 میلی متر می باشد را با کمی فشار ملایم داخل واشر نصب می کنیم که در اینصورت جریان آب به داخل تیپ هدایت می گردد.

از طرفی هم استفاده از بست ابتدایی پیچی مزایای زیادی دارد، چون وزن بسیار سبکی دارد، از مقاومت بالایی نسبت به ضربه و فشار برخوردار است، ضد اشعه خورشید می باشد، نصب سریع و آسان دارد و دارای قیمت بسیار مناسب و مرقوم به صرفه است.

بهترین فروشندگان بست ابتدایی پیچی

بهترین فروشندگان بست ابتدایی پیچی به دلیل استفاده بسیار از این مدل بست، در سراسر ایران مراکز بسیار زیادی هستند که به ارائه خدمات در این زمینه می پردازند.

در واقع مردم می توانند به راحتی و بدون دغدغه در همه جای ایران این محصول را تهیه کنند؛ چرا که تولیدی های بسیاری در این زمینه در حال خدمات رسانی اند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید