مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تضمینی شیر آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع شیر آبیاری قطره ایتوزیع کنندگان انواع شیر آبیاری قطره ای

فروش تضمینی شیر آبیاری قطره ای سبب جلب اعتماد بیشتر خریداران و بالا رفتن تقاضای خرید شده است. شیرآلات آبیاری قطره ای انواع مختلفی دارد و بهترین نوع آن از جنس پلی اتیلن بوده که در سایزهای مختلفی به فروش می رسد. انواع شیر آبیاری درجه یک در تیپ و سایزهای مختلف را می توانید در سایت ما جستجو و بر اساس نیاز خود، مدل های مختلف را انتخاب و ثبت سفارش نمایید.
فروش تضمینی شیر آبیاری قطره ای

کاربرد انواع شیر آبیاری قطره ای

کاربرد انواع شیر آبیاری قطره ای

همانطور که می دانید آبیاری قطره ای به عنوان یکی از روش های پیشرفته آبیاری تحت فشار مطرح بوده که در آن آب با فشار زیاد به سطح در نظر گرفته شده پاشیده می شود. تجهیزات مختلفی در این شیوه از آبیاری استفاده می شود که یکی از مهمترین و کاربردی ترین آنها شیر می باشد. شیرهای آبیاری را می توان به انواع شیر آنتی سیفون، شیرهای زاویه دار یا توپی، شیرهای کنترل، شیرهای قطع جریان اضطراری و شیرهای اتوماتیک تقسیم بندی کرد.

انواع مختلف شیرآلات مورد استفاده در آبیاری قطره ای معمولا به صورت تک ضرب ساخته می شوند. منظور از تک ضرب این است که به صورت نیم دور چرخش به راست و چپ باز و بسته شده و کار می کنند. از مهمترین کاربردهایی که می توان برای این نوع شیرها عنوان کرد استفاده از آنها جهت آبیاری باغ ها، گلخانه ها، مزارع بزرگ و… می باشد.

امروزه با استفاده از انواع شیرهایی که از جنس پلی استال ساخته می شود، نشتی آب توسط شیر به زیر صفر می رسد. قیمت این شیرها نسبتا ارزان و مقرون به صرفه بوده، همچنین وزن سبکی دارند و به راحتی قابل حمل هستند. در برابر هر نوع فشار، ضربه و اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز مقاومند.

توزیع کنندگان انواع شیر آبیاری قطره ای

توزیع کنندگان انواع شیر آبیاری قطره ای

انواع شیر آبیاری خودکار قطره ای را به صورت مستقیم توزیع می شود و شما می توانید جهت خرید غیرحضوری به روش اینترنتی اقدام کنید. این نوع شیرها امروزه نقش مهمی در صرفه جویی و آبیاری بهینه محصولات کشاورزی بر عهده دارند. چون توزیع محصول بدون حضور واسطه ها انجام می شود، قیمت انواع شیر آبیاری بسیار مناسبتر از قیمت های عرضه شده در بازار بوده و خریدار می تواند با هزینه کمتر، تعداد بیشتر و با کیفیت بالاتری از این نوع شیرها را تهیه نماید.

در فروش آنلاین تلاش شده است تا آخرین تولیدات شرکت های تولید کننده شیر آبیاری قطره ای با قیمت مصوب عرضه شود. امکان جستجو و مقایسه محصولات با یکدیگر فراهم بوده و خریداران می توانند قبل از نهایی کردن سفارش ضمن اطلاع از قیمت روز، محصول را با یکدیگر از نظر ویژگی های کمی و کیفی مقایسه و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید