مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش واشر بست ابتدایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات واشر بست ابتدایی ۱۶ میلیمتریبهترین عرضه کنندگان واشر بست ابتدایی

مرکز فروش واشر بست ابتدایی این کالا را با کیفیت بسیار مطلوب و قیمتی باورنکردنی عرضه می کند. لیست قیمت انواع واشر بست را می توانید از سایت های اینترنتی به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت نمایید. خرید از مراکز عمده فروشی با قیمت بسیار نازلتری صورت می گیرد.

 

مشخصات واشر بست ابتدایی ۱۶ میلیمتری

مشخصات واشر بست ابتدایی ۱۶ میلیمتری از کالاهایی که در اتصالات تجهیزات آبیاری پلی اتیلنی بسیار کارایی دارد واشر بست ابتدایی ۱۶ میلیمتری می باشد . این واشر برای اخذ انشعاب در لوله های منیفولد به لوله های لترال به همراه بست ابتدایی کاربرد دارد. جنس این واشر به نحوی می باشد که بسیار مقاوم در مقابل اشعه خورشید و سرما است.

بست ابتدایی پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر (آب لوله بسپار):

  • سایز : ۱۶ میلیمتر
  • واشر : ۱۲ میلیمتر
  • جنس : پلی پروپیلن کو پلیمر
  • فشار قابل تحمل : ۴ اتمسفر
  • نوع اتصال : آبیاری قطره ای

نمایندگی واشر بست ابتدایی ۱۶ میلیمتری در شیراز این محصول را در ابعاد مختلف به فروش می رساند. لذا این مراکز با پشتیبانی انواع برند و مشاوره در مورد کاربرد آنها انواع این کالا را در مناطق مختلف بدست خریداران می رسانند. خریداران می توانند با مراجعه به نماینده یا سایت فروش آن محصول با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کنند.

بهترین عرضه کنندگان واشر بست ابتدایی

بهترین عرضه کنندگان واشر بست ابتدایی بهترین عرضه کنندگان واشر بست ابتدایی این کالا را با کیفیت باورنکردنی ارائه می کند.

واشر بست در نقاط مختلف ایران تولید بالایی دارند.  واشر بست نیز از جمله بهترین و مرغوب ترین انواع واشرهایی می باشد که در این منطقه از ایران با کیفیت ویژه ای تولید شده و مورد خرید و فروش قرار می گیرند.

این واشرها در بهترین مارک های تولیدی در داخل کشور ایران تولید می شوند و به دیگر کشور های خارجی نیز به صورت عمده صادر می گردند. صادرات  واشر بست به میزان بالایی نسبت به محصولات تولید شده در دیگر نقاط بسیار مورد توجه است.

تمامی آنها با جلب رضایت بالای مشتریان و با سود آوری ویژه ای صادر شده و به خریداران عرضه می گردند. برای تهیه این کالاها در هر نقطه از ایران و جهان می توانید بهترین مارک آنها را با قیمت ارزان به صورت عمده و خرده تهیه نموده و به راحتی بهترین استفاده را از آنها داشته باشید و برای مصارف مختلف و برخی از موارد مختلف دیگر آنها را به کار ببرید.

در سایت ما می توانید انواع واشر بست ابتدایی را با نرخ بسیار مناسب و کیفیت مطلوب سفارش دهید تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کامل شود. لیست قیمت را هم می توانید از مدیران فروش سایت دریافت نمایید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید