مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش استثنایی شلنگ جمع کن تمام فلز

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع شیلنگ جمع کن دیواریراهنمای تهیه شلنگ جمع کن چرخدار

شلنگ جمع کن یک ابزار ساختمانی جدید و پر کار بردی است که برای جمع کردن شلنگ از روی زمین استفاده می شود. جمع کردن شلنگ علاوه بر ایجاد نظم در محیط باعث می شود آفتاب و باران به شلنگ نخورده و خراب نشود. شلنگ جمع کن ها در دو نوع دیواری و چرخ دار عرضه می شوند.  شلنگ جمع کن ها در جنس های پلاستیکی و فلزی تولید می شوند. شما در این سایت می توانید از فروش استثنایی شیلنگ جمع کن فلزی بهره مند شوید.

فروش استثنایی شلنگ جمع کن تمام فلز

معرفی انواع شیلنگ جمع کن دیواری

معرفی انواع شیلنگ جمع کن دیواری

شیلنگ جمع کن ها یکی از ابزار نوین صنعتی است که برای جمع کردن شیلنگ در باغچه، باغ و ویلا، مراکز صنعتی و حتی برای جمع کردن شیلنگ های تعمیرات خودرو استفاده می شود. شیلنگ جمع کن ها در انواع مختلفی مانند شیلنگ جمع کن چرخدار، دیواری و ثابت تولید می شوند. شیلنگ جمع کن های دیواری به طور متداول دو نوع ساده و بلبرینگی دارند. 

شلنگ جمع کن دیواری ساده قطعه ای فلز است که با یک پیچ به دیوار وصل شده و یا قابلیت این را دارد که بر روی شیر آب آویزان شود. در این نوع شیلنگ جمع کن ها، مصرف کننده شیلنگ را جمع کرده و بر روی شیلنگ جمع کن قرار می دهد. این نوع شیلنگ جمع کن ها مناسب باغچه ها و مکان های کوچک با شیلنگ های کوتاه هستند چرا که جمع کردن شیلنگ بلند کار سختی بوده و وقتی وزن شیلنگ زیاد شود، به شیلنگ جمع کن آسیب می رسد.

شلنگ جمع کن بلبرینگی از دو قطعه فلز تولید شده که مانند قرقره هستند و بلبرینگ در وسط آن ها قرار گرفته است. بلبرینگ کمک می کند تا شیلنگ به راحتی باز و بسته شود و زحمت مصرف کننده برای جمع کردن شیلنگ را کم می کند‌. این نوع شلنگ جمع کن ها بدنه محکمی دارند و قابل استفاده در آب هوای مرطوب و بارانی را نیز دارند. استفاده از ورق و لوله گالوانیزه در این شیلنگ جمه کن ها باعث عمر طولانی تر آن ها می شود.

استفاده از شلنگ جمع کن علاوه بر راحتی کار باعث می شود شیلنگ در معرض آفتاب، باد و برف و باران قرار نگرفته و همچنین وسیله ای از روی آن رد نشده که آسیب ببیند، و باعث عمر بیشتر شیلنگ می شود.

راهنمای تهیه شلنگ جمع کن چرخدار

راهنمای تهیه شلنگ جمع کن چرخدار

شما در این سایت می توانید انواع شلنگ جمع کن چرخدار را مشاهده کنید. علاوه بر اطلاعات هر محصول که راهنمای شما برای خرید شلنگ جمع کن مورد نیاز شما هستند، مسئولین و کارشناسان سایت آماده ارائه خدمات مشاوره به خریداران شلنگ جمع کن چرخدار هستند. شما می توانید نیاز های خود را عنوان کرده و کارشناسان بهترین محصول را به شما معرفی می کنند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید