مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت سازنده نوار آبیاری پی وی سی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نوار آبیاری پی وی سیصادرات انواع نوار آبیاری پی وی سی

در گذشته آبیاری به صورت غرقابی بود. کشاورزان سختی زیادی می کشیدن ، نیروی چند نفره برای آبیاری ضروری بود و همچنین کمبود آب باعث شد محققین به فکر راه چاره ای باشند. لوله نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

نوار آبیاری لوله های پلاستیکی می باشد که در صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارد. لوله آب انواع مختلفی دارد که در جنس های مختلف و سایز های گوناگون وجود دارد. شرکت سازنده نوار آبیاری پی وی سی مقاوم ترین و باکیفیت ترین نوار آبیاری را ساخته است. 

شرکت سازنده نوار آبیاری پی وی سی

مشخصات نوار آبیاری پی وی سی

مشخصات نوار آبیاری پی وی سی از مشخصات نوار آبیاری پی وی سی قطره ای از جنس پلاستیکی است و دارای رنگ مشخص همچنین انواع نوار آبیاری عبارت اند از جمله: ساده، پلاکدار یا قطره ای، شیار دار. هرکدام از این نوار ها برای آبیاری مناسب می باشد ولی نوار آبیاری قطره ای علاوه بر اینکه جنس بهتری دارد می تواند آب را کنترل کند و در یک جا زیاد و در جای دیگر کم دهد و اینکه برای زمین های دارای شیب نیز بهترین انتخاب است.

از دیگر ویژگی نوار آبیاری صاف و صیقلی بودن آن است که آب به راحتی در آن جاری شود ،یکی دیگر از ویژگی ها نصب آسان نوار آب که هر کشاورز با استعدادی می تواند انجام دهد و موجب  کاهش هزینه شود .از نوار آب می توان کود  شیمایی به زمین منتقل کرد بدون هیچ زحمتی در ابتدای لوله ریخته و با فشار آب به تمام نقاط زمین می رسد و همچنین انتقال آب از استخر و یا حوضچه که آبیاری قطره ای گفته می شود. و همچنین مقاوم در برابر اشعه خورشید، یخ زدگی در زمستان، مانع از بین رفتن خاک زمین می شود و از رشد بی رویه گیاهان هرز جلوگیری می کند. 

در آبیاری  قدیمی باید حتما زمین را قبل از آبیاری صاف و یک دست می کردن ، علف های هرز را از طرف موتور آب تا زمین را هرس می کردن ، چند نفر کشاورز برای یک زمین آبیاری نیاز بود . در آبیاری قدیمی باید تا پایان آبیاری حضور داشته باشی تا یک جا آب زیاد و یک جا کم نشود و زمین به طور مساوی آبیاری شود . 

استفاده از نوار های آبیاری به گیاه آسیب نمی رساند ، علف های هرز راه موتور تا زمین از بی آبی خشک می شود و در آبیاری نیازی به چند نفر نیست و نیروی انسانی فعالیت زیادی ندارد ، از هدر رفت آب جلوگیری می شود و آبیاری به صورت منظم و مستقیم بر روی زمین می باشد . 

در انتخاب نوار دقت زیادی کنید چون نوار آبیاری برای چندین سال مورد استفاده قرار گرفتن انتخاب می شوند، پس بهتر است  محصولی انتخاب شود که با دوام و انعطاف پذیر باشد. نوار پی وی سی با استقامت بالا، رنگ و ظاهر آب را تغیر نمی دهد و مواد شیمیایی موجود در بدنه خود  را با آب مخلوط نمی کند 

صادرات انواع نوار آبیاری پی وی سی

صادرات انواع نوار آبیاری پی وی سی صادرات انواع نوار پی وی سی به کشور های همجوار نشان از با کیفیت بودن محصول ایرانی دارد. و همچنین  قیمت محصول  بستگی به مواد تولیدی و همچنین سایز ، اندازه و متراژ نوار بستگی دارد . کارخانه های گسترده ای در کل کشور در حال ساخت  نوار آبیاری هستند که جزء جدا نشدنی صنایع کشاورزی است با نشانه گذاری استاندارد کلاف بندی همراه با پوشش حمل و نقل. فروش نوار آبیاری خود را نسبت به رقیبان در این عرصه بسیار بالا برده است. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید