مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بررسی بازار رابط لوله قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع اتصالات آبیاری قطره ای پلی اتیلنمعرفی تولیدکنندگان رابط لوله قطره ای

امروزه به دلیل گسترش کشاورزی و بررسی بازار، رابط لوله قطره ای و دیگر تجهیزات آبیاری قطره‌ای بسیار پرمتقاضی هستند. اگر در فکر صادرات و واردات یا خرید عمده این محصولات هستید، خواندن این مطلب و افزودن به اطلاعاتتان خالی از لطف نیست.

بررسی بازار رابط لوله قطره ای

آشنایی با انواع اتصالات آبیاری قطره ای پلی اتیلن

آشنایی با انواع اتصالات آبیاری قطره ای پلی اتیلن اتصالات آبیاری و انواع رابط پلی اتیلنی ابزاری هستند که برای آبیاری مزارع به کار می‌روند. ابزاری که در سیستم‌های آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، سیستمی که برای آبیاری مخصوصاً مناطق خشک استفاده می‌شود و  از آب و کودهای شیمیایی به صورت بهینه بهره‌برداری می‌شوند.

همچنین در محصولات زراعی بزرگ، گلخانه ای و برخی از محصولات خطی مانند گل کلم یا سیب زمینی نیز استفاده می‌شود.

در این سیستم، آب تا زمانی که به دراپرها یا اتصالات آبیاری برسد، تحت فشار گردش می‌کند. آب اعمال شده از طریق این سیستم به طور مستقیم به سمت ریشه‌ها ریخته می‌شود.

سیستم آبیاری قطره ای بسته به دراپی که استفاده می‌کنیم می‌تواند متفاوت باشد. بیشترین استفاده از دراپرهای خودجوش یا اتومات هستند. این دراپرها در حین کار در محدوده فشار تعریف شده، جریان ثابت آب را حفظ می‌کنند.

از لوله پلی وینیل کلرید زیرزمینی (PVC) یا لوله ای از آلومینیوم برای پخش آب از منبع آن (پمپ ، سیستم تصفیه و غیره) به زیر خط اصلی (خط سر) استفاده می‌شود.

استفاده از شیلنگ وینیل “صاف” (لوله پلی اتیلن) ​​به عنوان یک زیر خط اصلی معمول است. این شلنگ محکم و بادوام است، بنابراین می‌توان با تجهیزات روی آن سوار شد. شلنگ تخت، اتصالات و لوله‌های تغذیه پس از هر فصل رشد جمع آوری و تا سال بعد ذخیره می‌شوند.

معرفی تولیدکنندگان رابط لوله قطره ای

معرفی تولیدکنندگان رابط لوله قطره ای آبیاری قطره ای روش بسیار کارآمد برای استفاده از آب و مواد مغذی در محصولات زراعی است. تبدیل از آبیاری سربار به آبیاری قطره ای می‌تواند 50 درصد از مصرف آب را کاهش دهد. عملکرد بهتر محصول با مدیریت بهتر آب و باروری و کاهش بیماری و فشار علف‌های هرز افزایش می‌یابد. در هنگام استفاده از آبیاری قطره ای از مالچ پلی اتیلن، بازدهی بیشتر می‌شود.

این مزایا تنها زمانی امکان پذیر است که یک سیستم آبیاری قطره ای به درستی طراحی، مدیریت و نگهداری شود. طراحی سیستم آبیاری پیچیده است و فراتر از محدوده این پست است. برای طراحی سیستم آبیاری قطره‌ای خود باید با یک مهندس واجد شرایط کشاورزی یا نمایندگی تجهیزات آبیاری مشورت کنید.

با این وجود، با درک درستی از عوامل مختلف طراحی، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سیستم آبیاری قطره ای شما به درستی طراحی و راه اندازی شده است.

تولیدکنندگان انواع رابط قطره‌ای را می‌توان با تماس با کارشناس فروش در این سایت پیدا کنید و انواع ابزارها و اتصالات را به صورت عمده خریداری کنید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید