مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش لوله آبیاری قطره ای 16

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع لوله آبیاری قطره ای 16معتبرترین فروشندگان لوله آبیاری قطره ای 16

 لوله آبیاری قطره ای، لوله ای است  جهت آبیاری پروژه های بزرگ و یا خانگی که به سبب رفع محدودیت های آبیاری برای کشاورزان مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین وظیفه ی مشخص لوله آبیاری قطره ای رساندن آب از لوله اصلی به گیاه به صورت قطره ای و مداوم می باشد. به این صورت که هم گیاه به اندازه کافی آب مورد نیاز خود را جذب و هم از هدر رفت آب جلوگیری شود. شرکت های پخش، لوله آبیاری قطره ای 16 را سایز مناسبی برای ابیاری قطره ای دانسته و به بازار عرضه می نمایند.

شرکت پخش لوله آبیاری قطره ای 16

معرفی انواع لوله آبیاری قطره ای 16

معرفی انواع لوله آبیاری قطره ای 16 لوله های آبیارهای قطره ای بیشترین کاربرد را در زمینه آبیاری دارا می باشند به همین دلیل از نظر کیفیت دارای تنوع زیادی خواهند بود. لوله های ابیاری قطره ای از جنس پلی اتیلن سخت هستند.

از ویژگی های برتر این نوع لوله ها داشتن انعطاف پذیری بالا که می توان علت آن را ساختار مولکولی زنجیری شاخه دار دانست. از دیگر مزایای این نوع لوله مقاومت زیاد در برابر اشعه uv  خورشید و قابلیت کلاف شدن در یک رول که به دلیل انعطاف پذیری بالای ان امکان پذیر می باشد. لوله های ابیاری در برابر پوسیدگی مقاوم بوده و طول عمر زیادی نیز دارا می باشند که تمامی این عوامل سبب می شوند تا کشاورزان نسبت به استفاده از این نوع آبیاری ترغیب شوند. 

لوله آبیاری دریچه دار به جهت جلوگیری از اتلاف آب مورد استفاده قرار می گیرند. در ابتدا از لوله های آهنی و فولادی استفاده می شده اما به مرور زمان ترجیح داده شد تا از لوله های پلی اتیلنی استفاده شود. بهترین سایز برای آبیاری قطره ای 16 میلی متر می باشد که اکثر کشاورزان ترجیح می دهند از این سایز در جهت کاهش سایر هزینه های مصرفی مانند کود و آب مصرف نمایند. 

معتبرترین فروشندگان لوله آبیاری قطره ای 16

معتبرترین فروشندگان لوله آبیاری قطره ای 16 آبیاری قطره ای به دلیل آن که در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود توجه بسیاری از کشاورزان را به خود جلب نموده، به همین دلیل شرکت تولید کننده، لوازم آبیاری قطره ای به همراه لوله را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت روانه بازار نموده اند به گونه ای که مشتریان توانایی خرید به متراژهای زیاد را دارا می باشند.

از معتبرترین فروشندگان لوله های آبیاری قطره ای 16 می توان به نمایندگان شرکت های تولید کننده اشاره نمود که با ارائه محصولاتی با کیفیت مرغوب توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب نموده و از فروش خوبی نیز بهره مند شوند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید