مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع پمپ شناور آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه پمپ آبیاری دستی و هوشمندپخش کننده پمپ شناور آبیاری در تهران

فروش انواع پمپ شناور آبیاری در همین سایت انجام می شود. مشتریان محترم می توانند برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید محصول با کارشناسان فروش سایت تماس برقرار کنند و پمپ مورد نظر خود را سفارش دهند.

فروش این کالا با قیمت بسیار ارزان و منصفانه ای انجام می شود. از این رو به مشتریان محترم توصیه می شود تا از این فرصت استثنائی استفاده کنند و خرید به صورت غیر حضوری انجام دهند.

فروش انواع پمپ شناور آبیاری

مقایسه پمپ آبیاری دستی و هوشمند

مقایسه پمپ آبیاری دستی و هوشمند پمپ آبیاری کشاورزی انواع مختلفی دارد. این محصول از نظر نحوه کنترل، به دو دسته هوشمند و دستی تقسیم می شود. در ادامه به شرح وظایف هر کدام از این پمپ ها می پردازیم.

تنظیمات پمپ آبیاری هوشمند به صورت اتوماتیک و توسط دستگاه انجام می شود. این نوع از پمپ می تواند به خوبی میزان آب جاری، میزان فشار، مدت زمان آبیاری و … را کنترل نماید و متناسب با نوع گیاه و فضا مورد نظر تنظیم شود. این دستگاه قابلیت ذخیره کردن اطلاعات وارده را دارد. بنابراین کشاورزان محترم نیاز به تنظیم مجدد ندارند.

نوع دستی این محصول، با استفاده از نیروی انسانی و کاملا به میزان دلخواه کشاورزان قابل تنظیم است. اما با هربار خاموش شدن دستگاه نیاز به تنظیم مجدد می باشد.

استفاده از پمپ هوشمند باعث صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی می باشد. هم چنین میزان استفاده از آب را کاهش می دهد  و از خود رفت آب جلوگیری می نماید. در نتیجه انتخاب بسیار مناسبی برای آبیاری زمین ها با مساحت های بزرگ و پهناور است.

پخش کننده پمپ شناور آبیاری در تهران

 

 

پخش کننده پمپ آبیاری کشاورزی در تهران، این محصول را به سراسر نقاط کشور ارسال می کند. این مرکز تمامی تولیدات خود را همراه با گارانتی چند ماهه و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می نماید.

این مرکز در قبال مشتری متعهد می شود تا در صورتی که در مدت زمان تعیین شده  پمپ نیاز به تعمیر و با تعویض داشته باشد، شرکت سریعا به انجام عمل اقدام کنند نیاز مشتری را تامین نماید.

پخش کننده پمپ تلاش می کند تا در عین تحویل دادن محصول مرغوب به مشتری، قیمت ارزان و مناسبی برای آن در نظر بگیرد تا اعتماد مشتریان را جلب نماید و میزان فروش را بالا ببرد.

تمامی محصولات در بسته بندی های مناسب و مقاوم به مقصد ارسال می شوند. وجود بسته بندی مناسب باعث می شود محصول از ضربات فیزیکی و صدمات مکانیکی در امان بماند و کاملا سالم و باکیفیت به دست مشتری برسد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید